Kompanija „Galenika“ povećala je prodaju 12 odsto na tržištu Srbije u pvroj polovini 2022. u odnosu na isti period prošle godine, a na tržištima Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije i Albanije 29 odsto, saopšteno je danas.
Ta firma, koja je ove godine obeležila 77 godina poslovanja i od 2017. godine je deo brazilske NC grupe, u prvoj polovini 2022. godine zabeležila je značajno proširenje palete proizvoda, a radi i na modernizaciji poslovanja.
„U Srbiji i regionu, Galenika je ove godine registrovala deset novih proizvoda, dok je 29 pušteno u promet, a do kraja godine je planiran izlazak na tržište još 36 proizvoda“, navedeno je u saopštenju.
Dodaje se da Galenika uspešno posluje na 15 medjunarodnih tržišta Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). Na tržištu EU je registrovala šest proizvoda gde je i ostvaren prvi izvoz dijetetskih suplemenata, a otvorene su i kancelarije u Hrvatskoj i Sloveniji.
Kompanija, kako je navedeno, nastavlja digitalizaciju poslovanja, a ove godine je na SAP-ovom takmičenju za poslovne programe dobila posebno priznanje plasmanom u top tri kompanije za kvalitet implementacije u EMEA regionu.
Pored toga, pokrenut je projekat za implementaciju softvera za detaljno planiranje proizvodnje i prediktivno upravljanje resursima i materijalima (Material and Resource Planning) koji će dodatno unaprediti efikasnost celokupnog lanca snabdevanja, naročito u domenu efikasnosti proizvodnje i upravljanja zalihama.
„Galenika ima konstantan rast, naši proizvodi su dostupni na tri kontinenta i to zbog svog kvaliteta. U narednom periodu fokus nam je održavanje kvaliteta, ciljanom razvoju portfolija i dodatnom pozicioniranju proizvoda na tržištima Centralne i Istočne Evrope i MENA regiona“, rekao je generalni direktor kompanije Galenika Rikardo Vian Markes.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.