Srbija uskoro dobija gigafabriku baterija za električne automobile: Gde sve u Evropi postoje takve fabrike i može li srpska da izdrži konkurenciju?

Ostavite komentar


  1. Словаци су паметни људи и још паметнији привредници. Знају, добиће ту творницу без улагања и једног сопственог €вра, даће нешто мало банке, а све остало поклања нарцис вучић, и то без налога за повраћање поклона. Уз то имају апсолутно слободне руке, могу да посеку и задње зелено српско стабло, сетимо се само огромног храста који је пао приликом градње неке деонице неког аутопута, много воиоли српска власт те аутопутеве. Шта ће Србија имати од тога ? Ништа, у тим твориницама ради минимум запослених , неће их бити ни 200. Када буду ти паметни Словаци амортизовали поклон, њима наклоњеног српског нарциса, они ће узети у руке већ спаковане куфере и правац “ rodne´ mesto „. Шта ће остати Србији, остаће ђубре и смеће , можда ће виспрени Словаци довући и који камиончић смеђа директно из Словачке, онда ће им продати још и једну творницу за спаљивање смећа, уз попуст наравно. Остаће још и празни потоци и празне реке, ХЕ Ђардап ће претворити у велики нарцисни парк, а народ ће бити приморан да копа бунаре са већ контаминираном водом или да купује од Италијана киселу воду “ S. Pellegrino „, најбољу на свету.

  2. „…od 2035. godine u Evropi mogu da saobraćaju samo električni automobili…“
    Pogrešno! Radi se o obustavi prodaje automobila sa unutrašnjim sagorevanjem. Takvi automobili će se i dalje voziti, ali se novi neće proizvoditi.

  3. Nebi trebali da se radujemo toliko tim baterijama.Za njihovu proizvodnju nam treba ogromna količina električne energije i to one konstantne(termo ili hidro) i to od 200-300 MW a to je HE Bajina Bašta ,i šta smo uradili ,zaradili kao pčela na brusu.

  4. Domaća stručna javnost koja to smatra je moj do mojega,u toku je prava eksplozija potražnje
    za litijunskim baterijama .

  5. Vidl se da je procenat učešća (subvencija) u investiciji skoro dva puta veći nego kod slične fabrlke i Mađarskoj. Zašto?

  6. Ova “strucna javnost”, sto dolara u zivotu nije investirala….to je Titina strucna javnost.

  7. Kada kontolisete oruzije kontrolisete armije. Kada kontrolisete hranu kontrolisete drustvo. Kada kontrolisete seme kontrolisete zivot. Zato su unijstili poljoprivredu i stocarstvo, pa su nam onda doveli strane trovacke fabrike, od kojih cemo sto pre da pocrkamo. A da, pritom jedemo smece, jer prava hrana reetko da postoji. Sistem, a vi verujte medijima i politicarima, i ostalim parazitima, kancerima ovog drustva.

  8. Jel to za one leteće automobile što je vučić pričao i obećavao da će se praviti u srbiji?

  9. Najveci je rizik za baterije, da Cuta mora da se pobuni, da bi mu Soros uplatio apanazu, a da on podigne blejace po srbiji, da oteraju investitore, da se srbija nikada nebi izvukla iz siromastva.

  10. Koga vi zamajavate , kakva Slovacka Fabrika ? Nema Rudnika nema Fabrike za auto baterije .

  11. U ovim fabrikama pošto su nove raditi će sve manje i manje ljudi
    Kad krenu trebate će dosta radne snage
    Njih će onda zameniti roboti sve više i više tako da će na kraju državi ostati samo otrovni otpad

Ostavite komentar


Ekonomija

Ponovo pokrenuta privatizacija Jugoslovenskog rečnog brodarstva 10

Ponovo pokrenuta privatizacija Jugoslovenskog rečnog brodarstva

Ministarstvo privrede Srbije objavilo je javni poziv za učešće u postupku javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem radi prodaje kapitala Jugoslovenskog rečnog brodarstva (JRB) sa sedištem u Beogradu (JRB). Početna cena za prodaju kapitala iznosi 29,2 miliona evra, prenosi eKapija.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.