Gondola će morati da prodaje dve karte po minuti – bez prestanka

Plan države da se ulaganje u beogradsku žičaru isplati za šest godina potpuno nerealan

Ostavite komentar


  1. Kada treba pomoći ljudima zaduženim u švajcarcima svi se sekiraju koliko će to novca biti iz budžeta. Kada budemo pokrivali troškove gondole tada će pojesti vuk magarca. kao što je mnogo puta do sada i bilo, za vreme vlasti i sadanjih i negdašnjih. iso kolo , ista bratija…Mi plaćamo, oni galame

    1. 15 miliona evra za 1 km kabla sa kabinama je nista, kad jedna plasticna kineska jelka kosta 88.000 evra. Ovom narodu nikad udovoljiti…

  2. Ako naprave gondolu, na insistiranje gospodina Iznoguda, onda mu jednog dana, kad ova tiranija zavrsi svoj mandat, ispostaviti racun za razliku od ocekivane i stvarne dobiti. Kad je vec toliko iskompleksiran, i ne haje za reci struke i ekonomsku (ne)opravdanost, neka to lepo i plati.

  3. Ukoliko bi SNS svakog meseca pravila mitinge i u okviru paket aranžmana obuhvatila i vožnju gondolom,eto isplativosti.Ili obavezna vožnja za đake osnovnih škola(kao za film Ristovskog),u okviru rekreativne nastave,kada dođu u Beograd,ne bih isključio ni kvote po opštinama za vožnju gondolom uz snimak razdraganih građana dok ulaze u kabine.Mislim da je ceo sistem smišljen zbog desetak bistroa,kafića,prodavnica suvenira,pekarica,butičića,apotekica…na početnim stanicama(naravno za probrano društvo).

  4. bice vrlo jednostavno, Pinokio ce svakom sendvicaru da refundira trosak za zicaru, dovesce ih „spontano“ autobusima do Usca, onda ce morati gondolom do grada na mitinge i nazad, i pri ulasku u Autobuse uz predate karte, refundacija i crvena, standardno. A sve ce to Srpske Ovce- glasaci, pozlatiti.

  5. Da li znate da je vlada obecala testiranje 5G mreze. Da li znate da 5G mrezi smeta drvece zbog visokih frekvencija na kojima radi. Da li znate da mikrotalasne frekvencije na kojima radi 5G mreza imaju i bioloski uticaj. Mislite o tome.

  6. Ja mislim da tu Gondolu treba napraviti. Pa kada Vucica i sendvice skinemo sa vlasti,svaki ce morati svakoga dana da se provoza po 10 puta dnevno sa gondolom, do kraja zivota!

  7. „Tako se analiza opravdanosti izgradnje ove buduće turističke atrakcije zasniva na očekivanju da će od potencijalnih 2,8 miliona putnika godišnje, biti ostvareno 1,8 miliona vožnji – oko 65 odsto. Poređenja radi, vožnju londonskom gondolom od oko 40 miliona potencijalnih putnika (stanovnika i turista) godišnje iskoristi njih oko 1,35 miliona – svega 3,4 odsto. Na čemu se zasniva optimizam beogradskih vlasti nije poznato. “

    Rek’o Vesić, a njemu rek’o Prvorođeni. Treba li još?

  8. Retko koja skolska ekskurzija nije mehanizam za otimanje novaca od roditelja. Vec vidim nove destinacije u Bg-u uz gondolu.

  9. Aha, znaci odustalo se od Beograda na vodi, i sad u svoje dzepove stavljaju proviziju od nove propale investicije.

  10. Isplativost gondole je posebna priča, ali ta gondola je fizički apsurdna na Kalemegdanu. Turisti dolaze na Kališ da vide kako je prelep položaj Beograda na rekama. On je sam po sebi tačka odakle puca pogled. Gondola tu ne može ništa više pružiti osim obične vožnje od Ušća do Kalemegdana a tu na Ušću nema ni turista ni naših građana u toj meri da je vožnja isplativa. Zato će se pokazati da je to promašaj. Gondole u svetu postoje da bi se penjao na neki vrh i uživao u pogledu ili u spuštanju skijanjem.

    1. Ja mislim da je cilj projekta spajanje tržnog centra u Rajićevoj i tržnog centra Ušće jer strani turisti pogotovo Bugari dolaze u Bg samo zbog tržnih centara koje nemaju kod kuće, a problem može da predstavlja njihova evidentna ljubomora zbog našeg ekonomskog prosperiteta

  11. Kada se porede gondole u Beogradu i Londonu treba posebno napomenuti da Emirates Cable Car povezuje London sa poluostrvom Greenwich na kome se nalazi »O2« Arena pod čijim se krovom prečnika od oko 350 m. nalazi »ICON Outlet« shopping centar koji ima 72 prodavnice, 25 restorana, veći broj kino dvorana i drugih sadržaja, dok se u samom centru »O2« Arene nalazi dvorana sa 20.000 sedišta u kojoj se skoro svaki dan nešto događa. Pošto objekte i sadržaje pod krovom »O2« Arene u toku godine poseti oko 4 mil. posetilaca nikoga ne treba da čudi da Emirates Cable Car u godini dana preveze oko 1,35 mil. putnika. Imajući u vidu da na Kalemegdanu, a ni u njegovoj bližoj i daljoj okolini nema objekata koji bi mogli da privuku par miliona posetilaca godišnje, više je nego očigledno, da gondola Ušće – Kalemegdan sigurno neće imati 1,8 mil. putnika godišnje sa plaćenim kartama kako je to predviđeno u Studiji opravdanosti izgradnje te gondole, kao i da se novac uložen u izgradnju; 15 mil. € bez PDV nikada neće vratiti. Ako redovno godišnje tehničko održavanje gondole u Dubrovniku koja je dužine 778 m, ima dve kabine za 32 +1 putnika i motor snage 240 kW košta 2 mil. kuna, odnosno oko 270.000 evra, redovno godišnje tehničko održavanje gondole Ušće – Kalemegdan bi koštalo 350-400.000 evra.

  12. malo se preteruje sa ovom temom. nije u zivotu sve isplativo i ne radi se sve zbog zarade. mnoge znamenitosti po svetu nisu rentabilne ali zbog njih dolazi na desetina hiljada ljudi dnevno da bi ih videli. Gondola jeste promasaj, ali ne bas zbog rentabilnosti.

    1. @danijelts***U životu se sve radi zbog isplativosti a ne zbog „estetike“.I ti verovatno radiš za platu a ne iz ubeđenja? U pekari ti daju hleb za džabe? Ta buduća gondola nije nikakva znamenitost,kao ni tramvaj,a troškove njene nerentabilnosti će snositi i oni koji je neće koristiti! Koja je to svetska znamenitost koju posećuje desetine hiljada ljudi dnevno a da nije rentabilna?Zašto ulazak u galeriju ili muzej nije „besplatan“?

  13. Jedan kilometar autoputa deonice Ljig – Preljina je koštao manje od 10 miliona evra. Zar može više da košta pola kilometra žičare? Naravno da ne može, osim ako neko ne pokrade pola novca! Što se tiče troškova održavanja najveći trošak je nekoliko desetina radnika čije bruto plate iznose 1000 evra mesečno po radniku pa je to godišnje između pola miliona i milion evra. Tu dodajte struju, reklame, održavanje… Jednom rečju idiotska zamisao nekih nestručnjaka o trošku naroda. Em je glupo, em imaju očitu nameru da pokradu deo.

  14. Ako su mogli da prodaju karte za Lazin film koji još nije bio snimljen.
    Ako su mogli da prodaju karte za metro koji se ne zna kada će.
    Zašto ne bi mogli da od sutra prodaju karte za gondolu?

  15. A šta će tvorci projekta „gondola“ da rade kad buduće generacije budu htele da rekonstruišu Kalemegdan u njegovom najboljem svetlu kroz ‘history’.
    SNS-ovi imaju odgovor i na to:
    „Što se niste rodili ranije“. Ko vam je kriv.

  16. re: Gondola će morati da prodaje dve karte po minuti – bez prestanka

    Niste uzeli u obzir vauvaučere, koje koriste i kad god su im potrebni domaći prateći turisti kampanji „Budućnost Srbije“!

  17. У мрачним и хладним кратким зимским данима нема живе душе на Калемегдану. Значи у других шест месеци треба продати дупло више карата … Немогуће, нереално, неисплативо, мућак.
    Гондола има смисла када се савлађује знатна висинска разлика, а овде се равно из Кнез Михаилове прелази право на Калемегдан.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. i 22. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.