Građanima sleduje 76 miliona evra od koncesije

Ako se ostvare najave o visini ponude za aerodrom "Nikola Tesla"

Ostavite komentar


  1. "…ostali institucionalni investitori i građani podelili preostalih 75,8 miliona evra, …" Sve je misteriozno a narocito ko su ti ““gradjani““.

  2. Како који грађани они што од Динкића добише пи " хиљадарку"?

  3. Bolje te pare dajte seljacima a ne gradjanima,poljoprivreda bi skocila 300% sa tim parama,sistemi za navodnjavanje,dve zetve godisnje…A , jel bolja moja ideja?Eto vidite a imam samo osnovnu skolu.Dakle zna se sta je dobro za ovu zemlju ali neko to ne zeli da sprovede,iz kog razloga ,to pitajte njih.

  4. Nisam baš siguran, da je izvor koji vam je dao informaciju, da će koncesionar u startu na račun Aerodroma Nikola Tesla uplatiti naknadu koja bi prema najavama premijerke i predsednika Srbije trebalo da iznosi oko 450 miliona €, dovoljno pouzdan i to iz dva razloga. Prvi razlog je, da napred navedeni ne poznaju ekonomiju vazdušnog saobraćaja, a da ne govorimo o tome da nisu ni stručnjaci za to. A kao drugi razlog navešću uslove pod kojima je krajem 2013. koncesionar ZAIS koga čine Aeroports de Paris i Bouygues Constructions preuzeo koncesiju na 30 godina za Aerodrom Zagreb. Dakle, koncesionar se obavezao da će u roku od tri godine izgraditi novi terminal i u njega i prateće sadržaje uložiti oko 200 miliona €, da će odmah po potpisu ugovora o koncesiji uplatiti 2 miliona € na račun Aerodroma Zagreb, da će kroz koncesiju u toku prve tri godine uplatiti ukupno 15 miliona €, kao i da ce ukupna koncesija za 30 godina biti oko 200 miliona €, naravno u zavisnosti od poslovanja i prometa putnika. Inače, kao poređenje veličina, Aerodrom Nikola Tesla je početkom decembra 2017. dočekao petmilionitog putnika, dok je Aerodrom Zagreb tada dočekao svog trimilionitog putnika. Uostalo, sačekajmo do sutra, pa ćemo videti ko je u pravu.

Ostavite komentar


Ekonomija

rudnik litijuma

„Vučićeve brojke verovatnije deo političko-marketinške kampanje, nego pouzdane ekonomske analize“: Kako se došlo do fabrike električnih automobila i 16,5 odsto BDP-a?

Tokom jučerašnjeg obraćanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića u kom je, između ostalog, govorio i o rudniku litijuma, prikazani su podaci o uticaju litijuma i pratećih projekata na bruto domaći proizvod (BDP) Srbije. Sagovornici Danasa smatraju da je za iznošenje ovakvih podataka potrebna ozbiljna analiza, koja ovde nije predstavljena.

Naslovna strana

Naslovna strana za 3. i 4. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.