GSP Beograd otkazao donaciju od 50 tramvaja, Švajcarski BLT ih šalje na reciklažu

Ostavite komentar


  1. Pametni i svrsishodni svajcarci doniraju nam tramvaje zrele za staro gvozde, hvala vam lepo gospodo vrlo velikodusno od vas, ali Srbija je vec puna odpada, starih izraubovanih i nebezbednih automobila, autobusa i kamiona koji vise i nezadovoljavaju ekoloske norme na zapadu pa ih uvaljuju nama. Mogli ste da nam donirate i nesto novo, kao Japanci pre neku deceniju, sto nam dadose one zute autobuse.

  2. Šta će Šapiću za dzabe, kad tu nema ugradnje. Treba Treba kupovinom novih, preskupih i verovatno manje kvalitetnih tramvaja zadužiti i unuke jer naviklo to da se kupa u luksuzu i slaže milione u strane banke.

  3. Nema mesta u pogonu GSBa za sve tramvaje ? Pa neka ne bacaju pare na Expo, nego neka grade ono što Beogradu stvarno treba, a to su tramvajski pogoni i tramvaji…

  4. Ovo je citat jednog iskusnog inžinjera iz GSP:
    “50 odbijenih tramvaja je u odličnom stanju. Svi su u saobraćaju, modernizovani i sa ubacenim niskopodnim delom i sa klimatizacijom. Sve troškove dopremanja tramvaja bi finansirala svajcarska strana. Svi rezervni delovi bi bili besplatno dobijeni. Jedini trošak je trebalo da bude smeštaj radnika GSP- u cilju obuke radi što kvalitetnijeg održavanja. Ukupan trošak GSP-a bio bi manji od cene dva vetrobrana desetkovanih CAF ftamvaja. Bukvalno desetkovanih jer ih od 30 nabavljenih svega 20 ide u saobraćaj, Divag tramvaji su višestruko pouzdaniji od KT-4 tramvaja. Suština je u nečem drugom. Treba podmiriti Turke zbog gubitka posla na naplati karata. A planira se i remont dotrajalih čeških tramvaja za bezobrazno visoku cenu. Sto se tice problema sa smeštajem taj problem je lako resiv, već sada je preko 40 tramvaja u takvom stanju da ih je nemoguće komletirati i osposobiti za saobraćaj. Treba ih ukloniti i mesto njih preuzeti 50 tmk is Bazela. Tramvaji po raspisanom tenderu mogu početi dolaziti tek za 3 godine. Nemoguće je da to bude u kraćem roku ako se poštuje evropska procedura proizvodnje novog tipa tramvaja. GSP je, što se inzinjerskog kadra tice, spao na poslušnike sa pijačanim diplomama.”

  5. Znam kako izgleda reciklaža! Firma koja bi to radila radila bi kratko, radnici na, i ispod minimalca, sa neredovnim LD, a kad se razmontira, razvrsta i pretopi, stečaj, i kući bez nadoknade neisplaćenih plata, i bilo koji drugih primanja! Jedino bi gazda reciklažne firme, i njegovi nabliži saradnici, i nekoliko poltrona, napunili dobro džepove!

  6. Kroz donacije nema ugradnje i krađe…Zagreb kupuje polovne tramvaje, a Beograd odbija kvalitetan i lep poklon…
    Bitno je da na livadi grade Skadar na Bojani, koji ne treba nikome-Expo centar
    …kako kažu naši stari- Ružan ko lopov!

  7. Zašto uzeti donaciju,?kad ovaj narod može skupo da plati veće krševe i da se ugrade dobavljači!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.