Sindikati GSP-a: Uvođenjem intervalskog reda vožnje vozači neće znati kada im se i gde završava smena

Ostavite komentar


  1. GSP je preduzeće koje je uvek radilo i vozilo kako hoće. Nikad nisu vozili po redu vožnje, nego kad stignu. Jedino su pauzu imali onoliku koliko oni hoće. Da ne pričamo o ispadima vozila iz saobraćaja, sudarima ili zaobilaženju trase da bi skratili vožnju. Nisu krivi što je u gradu gužva, pa se vozila naguraju na nekim mestima. Ali trase su katastrofa. Ne može jedna lininja ići po celom gradu i preko dva mosta. Moraju biti kraće i time efikasnije. Sa autobusima na gas ili električni. MI u 21 veku imamo dve linije eko busa? Pa ceo centar treba da bude pokriven takvim linijama. Obični autobusi treba da idu o terminusa sa periferije grada ka okolnim mestima. Autobuss treba ići na svaka 3 minuta, a ne na 20.

  2. Sapic se nikad ne konsultuje sa strucnjacima,on je najpametniji,ludilo je,jos malo ici cemo konjskom zapregom a on da bude predvodnik.

  3. Čovek je popio svu pamet ovog sveta…. SRAMOTA.. Šta znaju inženjeri saobraćaja, mogli bi od njega da nauče po nešto???!!!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Eurostat: Kina glavni kupac EU autoindustrije 10

Eurostat: Kina glavni kupac EU autoindustrije

U 2022. godini domaća dodata vrednost automobilske industrije Evropske Unije (EU) koja se pripisuje potrošačima van EU iznosila je 78,9 milijardi evra, što predstavlja povećanje od 54 odsto u odnosu na 2010. godinu, objavio je Eurostat.

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.