Gužve na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” i dalje su velike na prijemu prtljaga putnika koji lete nacionalnom kompanijom “Er Srbija”.
Kako prenosi portal Nova sve je više svedočenja na društvenim mrežama o dugačkim redovima kao i da se najviše čeka na punktovima određenim za predaju prtljaga koji se ne unosi u deo aviona namenjen putnicima već se odlažu u njegovom teretnom delu. Nadležni na aerodromu “Nikola Tesla” se dosad nisu oglašavali povodom ovog slučaja.
Podsećanja radi, kompanija “Er Srbija” juče je saopštila da se njeni letovi sa beogradskog aerodroma prema planiranom redu letenja i dalje odvijaju izuzetno otežano zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih aerodromskih službi.
„U sadejstvu sa ostalim faktorima koji su specifični za tekuću letnju sezonu, to dovodi do učestalih faznih kašnjenja, pa i posledičnih otkazivanja letova ‘Er Srbije’ sa beogradskog aerodroma“, navode iz te kompanije.
“Er Srbija” je navela da u potpunosti razume opravdano nezadovoljstvo putnika i uputila izvinjenje svima čiji su letovi poslednjih nedelja kasnili ili bili otkazani, i zatražila od kompanije Belgrejd erport, koja upravlja beogradskim aerodromom, da odgovorno prihvati svoje obaveze i u najkraćem roku stvori uslove za redovno odvijanje saobraćaja.
Kako je saopšteno, nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen je kao jedan od najvećih rizika pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, ali on u međuvremenu nije rešen.
„Na zajedničkim sastancima koji su prethodili tekućoj letnjoj sezoni, predstavnici ‘Er Srbije’ redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije ‘Belgrejd erport’ o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i nezabeleženom rastu putnika, za šta su već tada postojale odgovarajuće projekcije“, kažu u toj kompaniji.
“Er Srbija” je navela da se nedeljama suočava sa „čitavim nizom problema“ na dnevnom nivou na beogradskom aerodromu, koji imaju „vrlo ozbiljne posledice po redovnost saobraćaja i koji se svakim danom samo produbljuju“.
Nadležni u toj kompaniji ocenjuju da je situacija na aerodromu u poslednje vreme „sve više počinje da izmiče kontroli“, a da su kašnjenja i otkazivanja letova usled kvara uređaja za kontrolu prtljaga 22. juna bili samo jedan od incidenata.
„Problem funkcionisanja aerodromskih službi je daleko veći od toga i hronične je prirode. Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let“, kaži u “Er Srbiji”.
Usled toga, kako su naveli iz te kompanije, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje putnicima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.