Hoće li stići poručeni paketi i da li će "Sinsej" vraćati novac potrošačima? 1Foto: Shutterstock/sdf_qwe

Nakon podizanja prašine na društvenim mrežama zbog kašnjenja paketa naručenih preko sajta „Sinsej“ (Sinsay) i po dva meseca, iz kompanije je danas objašnjeno da li će paketi stići i da li će biti povraćaja novca potrošačima.

Oko ovog problema prvo se angažovalo Udruženje potrošača Efektiva, koje je kontaktiralo kompaniju LPP Serbija koja stoji iza brenda „Sinsej“, a danas je održan i zajednički sastanak.

„Povodom problema o kom smo juče pisali, u vezi sa brendom ‘Sinsej’, danas smo sa predstavnicima firme ‘LPP SERBIA’ obavili sastanak. Objašnjeno nam je da je problem sa pošiljkama kreiranim krajem juna, početkom jula, zbog čega su pošiljke kasnile, administrativne i tehničke prirode, nastali prilikom carinjenja. Objasnili su i da se to odnosi samo na dva kontigenta pošiljki brenda ovog brenda, dok ostali brendovi u okviru ove firme, nemaju problem sa rokovima isporuke“, poručili su iz Efektive nakon sastanka.

Oni podsećaju i da je pojačana tražnja za brendom „Sinsej“, takođe, uticala na ovaj zastoj.

„Ipak, potrošače to ne treba da zanima, te su nam predstavnici firme stavili do znanja da će sve porudžbine biti isporučene, a potrošačima koji žele da odustanu od kupovine, novac će biti vraćen. Firma posluje stabilno i nema nikakav problem da svima koji to žele, vrati novac na račun“, naveli su iz Efektive.

Nove porudžbine, kako su dodali, u ovom trenutku bivaju procesuirane normalno, jer je proces preseljenja magacina priveden kraju.

„Imamo sada direktan kontakt sa njima i pratićemo situaciju narednih dana, uvereni da nije bilo loše namere, već samo nepredviđenih, ali i rešivih okolnosti“, poručili su iz Efektive.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari