Aleph Group, Inc., ekosistem lokalnih digitalnih stručnjaka i tehnoloških rešenja, pokreće inicijativu ‘One Brand’ (Jedan brend), ujedinjujući pojedinačne brendove u okviru grupe, uključujući i Httpool by Aleph – pod imenom Aleph.
Aleph, poznat po dinamičnom digitalnom oglašavanju i tehnološki vođenim rešenjima, sa zadovoljstvom najavljuje proširenje svoje inicijative ‘One Brand’ i na Balkan.
Ovaj strateški potez deo je Aleph-ove posvećenosti ujedinjenju globalnih brendova koje zastupa, podsticanju internacionalnog rasta i jačanju partnerstava sa industrijskim divovima poput Microsoft-a i Pinterest-a, pored partnerstva s drugim značajnim globalnim platformama.
Širenje snažnog prisustva izgrađenog na čvrstim temeljima:
Httpool by Aleph prisutan je na tržištu više od 20 godina kao lider u industriji medijske reprezentacije, gradeći svoj kredibilitet održavanjem partnerstava koja traju decenijama.
Sada, putem Alephove inicijative ‘One Brand’, koja je već dobila globalni karakter, Httpool by Aleph evoluira u Aleph i nastaviće da širi svoje već snažno prisustvo u regionu i učvrsti svoje pozicioniranje nudeći svojim postojećim i novim klijentima još više mogućnosti da dođu do ciljanih tržišta i prošire se na nova tržišta u Evropi i širom sveta.
Inicijativa je prilagođena raznolikim ekonomskim prilikama 12 tržišta u regionu.
Kompanija je nedavno najavila saradnje sa Microsoft-om, Pinterest-om i drugima, što ilustruje njihovu posvećenost pružanju inovativnih rešenja za oglašavanje, lokalnu podršku agencijama i oglašivačima i njihovu sposobnost da se prilagode različitim potrebama tržišta.
Osiguravanje budućnosti kroz diverzifikaciju
Raznolike ekonomske prilike na Balkanu prate jedinstveni izazovi i prilike.
Alephova regionalna strategija usredsređena je na diverzifikaciju, osiguravajući otpornost i prilagodljivost u ovom dinamičnom okruženju.
Inicijativa ‘One Brand’ nije samo projekat rebrendiranja, već je korak dalje u omogućavanju opsežne mreže lokalnih oglašivača i brendova Alepha da pruže jedinstven pristup novim globalnim auditorijumima, što potencijalno omogućava i nove poslovne prilike.
Vrednost za lokalna tržišta
Pod jedinstvenim brendom Aleph, naši partneri na Balkanu imaće koristi od globalne baze znanja Alepha na polju digitalnog oglašavanja, viši nivo saradnje prilikom targetiranja i proširenja na nova tržišta, kao i kroz pristup širem spektru usluga, poput Aleph Payments, kompanijskih usluga prekograničnog plaćanja i usluga odloženog plaćanja.
Ovim inovativnim pristupom, Aleph pojednostavljuje kompleksnost fakturisanja u mnogim nacionalnim valutama širom tržišta na kojima posluje.
Inicijativa će takođe pomoći Alephu da i dalje radi na konkretnom napretku postignutom u poslednjim godinama.
Od 2021. godine, grupa se sa 90 proširila na preko 130 tržišta, sada obuhvatajući pet kontinenata; pružajući usluge za više od 45 partnera uz posvećeni tim digitalnih stručnjaka širom sveta.
Svojim globalnim dometom, i pružanjem lokalnih znanja i skalabilnih rešenja, Aleph pomaže klijentima da uđu na nova tržišta na ekonomičan način i sa smanjenim rizikom koji prati internacionalno širenje kompanija.
Podsticanje edukacije i ekonomskog rasta
Ključna komponenta Alephove strategije je inicijativa Digital Ad Expert, platforma za edukaciju koja ima za cilj stvaranje praktičnih prilika kroz podučavanje o digitalnom oglašavanju. Sa skoro 600.000 aktivnih korisnika i preko 75.000 sertifikovanih studenata širom sveta, obavezali smo se da do 2029. godine unapredimo veštine miliona ljudi u skladu sa ciljevima Globalne koalicije za obrazovanje UNESCO-a. Ovaj edukativni poduhvat naglašava Alephovu viziju podsticanja ekonomskog rasta i profesionalnog razvoja u oblasti digitalnog oglašavanja.
Ujedinjena Budućnost
„Inicijativa ‘One Brand’ je više od strategije brendiranja; to je deklaracija našeg inovativnog duha i posvećenosti profesionalnom rastu naših partnera i klijenata na Balkanu,“ kaže Rade Tričković, Regionalni Generalni Direktor Alepha za Balkan. „Postavljamo pozornicu za budućnost u kojoj se naše globalno znanje i lokalni uvidi spajaju kako bismo pružili izuzetnu vrednost i prilike za rast u regionu.”
O Alephu
Aleph je dinamična mreža globalnih stručnjaka za digitalni marketing i tehnoloških rešenja koja omogućavaju rast digitalnog ekosistema. Povezujemo hiljade oglašivača sa milijardama potrošača i stvaramo tržišta sa uslovima za rast lokalnih preduzeća. Aleph je aktivan u više od 130 zemalja u razvoju i pomaže oglašivačima da se povežu sa potrošačima na preko 45 vodećih digitalnih platformi u svetu, kao što su Meta, TikTok, X (ranije Twitter), Snap, Spotify, Uber, Microsoft, Twitch i Google.
Gradimo i pružamo tehnologije sa lokalizovanim rešenjima, uz lokalne timove stručnjaka za industriju i platformu, kao i Digital Ad Expert, društvenu inicijativu za besplatnu edukaciju iz oblasti digitalnog oglašavanja. Naša najnovija opcija, Aleph Payments, omogućava međunarodna plaćanja i kreditne linije za zemlje u razvoju uz end-to-end mogućnosti plaćanja, sa ciljem dolaska do potrošača na vodećim digitalnim platformama u svijetu. Ovim rešenjima proširujemo pristup digitalnom ekosistemu i radimo na svom cilju, a to je jedinstveno globalno digitalno tržište.
Aleph je osnovan 2005. godine i od početka je pod vođstvom Osnivača i Izvršnog Direktora Gastona Taratute. Gaston je izabran za EY Preduzetnika godine za 2022, a njegova vizija je da ubrza globalni ekonomski prelazak sa offline na online i podstakne dugoročni ekonomski rast. Alephov pristup je do danas bio veoma uspešan. U poslednjim godinama, Grupa se proširila na više od 1.500 zaposlenih u 65+ kancelarija i obezbedila investicije od institucionalnih partnera uključujući CVC Partners, Mercado Libre, Sony, Twitter i Snap.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.