Ilić: Prekomerno zaduživanje za autoput

Ostavite komentar


  1. Kvalitet i cena uvek idu jedno uz drugo , nije važno uraditi jeftino a onda odmah idemo na krpljenje i poprvke kao što ste vi radili , moslim i ti i onaj pre tebe.

  2. Put Valhevo Osečina rekonstruisan je i asfaltiran dok je Veljo bio ministar. Kvalitet uradjenih poslova je u Evropskom standardu,što garantuje da je Veljo u pravu. To znači da svi milicioneri i dežurni tužioci i istražitelji treba da se angažuju na ovoj prijavi. Uzbuna .

  3. Ilić se našao sada da kritikuje kada se nešto radi. A dok je on bio ministar davao je pare bez tendera i projekata svojim najbližim saradnicima da rade šta hoće. Sada kritikuje a setimo se ranije njegove izjave kad je bio ministar: "Ja razumem da kraduckate, a vi kradete ljudi". Po tome su poznati njegovi saradnici, sam ih je izdao sa tom izjavom a sada kritikuje kada neko hoće da uradi kvalitetno autoput.

  4. Mala cena, jos manji kvalitet i tako svake godine popravljaj taj deo puta i kada se sve to sabere i oduzme, u debelom smo minusu sa tom ponudom o kojoj vi pricate.

  5. Šta treba da znaci ova izjava da je Velja Ilic postao posteni gradjanin SRbije e pa tesko ce mu neko od gradjana poverovati posto iza sebe ima politicku karijeru prepunu malverzacija.

  6. Da je skupo, jeste. Da li toliko treba to se ceni tržišnim uslovima. Ne može se jeftino graditi, ali ne valja ni da nas pljačkaju. Važno je da srpski podizvođači rade za prihvatljive cene umanjene za neki procenata od strane kineskog izvođača radova. Ukoliko kineki izvođač da posao nekoj drugoj kineskoj firmi, a ova posle srpskim firmama to neće valjati njer će srpske firme raditi posao za 60-70% od cene koju mi građani srbije plaćamo. To samo vlast pametnim uslovima ugovoranja može da spreči. Videćemo kako će biti. Ne znam da li se iko do sada bavio analizama koliko od nekog posla je plaćeno izvođaču a koliko je od toga dospelo do podizvođača (uglavnom srpskih) koji su stvarno izvodili radove.

  7. Velja bi trebao da objasni koliko su plaćani radovi u vreme njegovog stranačkog kadra Branka Jocića. Odnosno, koliko je plaćeno radova, koji nikad nisu ni izvedeni. Ili je, možda, greškom protiv njegovog visokog funkcionera greškom pokrenuti krivični postupci

  8. Veljo, ti znas kako to ide.
    Ovoliko asfaltiranje Srbije ima svoju cenu, a to je zavlacenje stranackih rukava u drzavnu kasu i to vrlo, vrlo duboko.
    Ne rade oni (vi) asfalt zbog nas nego zbog sebe.
    Da li je moguce da 1km auto puta kosta 14 miliona evra !?

  9. Zaista je sve trulo u ovoj jadnoj (zemlji) starnackoj prciji.
    Nikavu tezinu nema kada neko , ko je vec uhvacen u korupciji kritikuje ovu najkorumpiraniju Vladu koju je svet video (izuzeo bih neke africke plemenske teritorije).
    Zaista ne mogu da shvatim da mladi ljudi sa odredjenim kapacitetima ne ustanu i ne ociste ovaj olos sa nase grbace.Porazno je da nam drzavni aparat poslednjih 30 godina postavljaju penzioneri!
    omenat je odlican da se ova politicka mafija ocisti a zatim ozbiljno procesuira i stavi iza resetaka.
    To mladi moraju da osete ili neka odmah odlaze odavde…

  10. Kvalitet bilo kog puta najviše zavisi od bitumena u asfaltu. Ugovorom o privatizaciji NISa definisano je da je on ekskluzivni dobavljač bitumena u Srbiji. NIS proizvodi bitumen 2 klase. Eto zašto nam pitevi brzo propadaju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. septembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.