Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić izjavio je juče u Kraljevu da je u Srbiji potrebno izgraditi više od 2.000 pružnih prelaza da bi železnički saobraćaj bio bezbedan. „Srbija nije u situaciji da finsansira toliki broj putnih prelaza“, kazao je Ilić na otvaranju savremenog železničko-putnog prelaza i obnovljene železničke stanice u Mataruškoj Banji.

Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić izjavio je juče u Kraljevu da je u Srbiji potrebno izgraditi više od 2.000 pružnih prelaza da bi železnički saobraćaj bio bezbedan. „Srbija nije u situaciji da finsansira toliki broj putnih prelaza“, kazao je Ilić na otvaranju savremenog železničko-putnog prelaza i obnovljene železničke stanice u Mataruškoj Banji. „Nama je jako žao što nijedna srpska firma ne proizvodi opremu za pružne prelaze već se ona uvozi“, rekao je on i izrazio čuđenje što Elektronska industrija Niš ili neko od domaćih proizvođača nije usvojio tu tehnologiju. Železničko-pružni prelaz u Mataruškoj Banji treći je moderni putni prelaz u toj opštini izgrađen na osnovu ugovora sa kompanijom Simens, vrednom 34 miliona dinara, od kojih su dva ranije puštena u rad. Radovi na obnavljanju železničke stanice u Mataruškoj Banji, započeti 15. decembra 2006. godine, koštali su oko 15 miliona dinara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari