Vrhunski kvalitet proizvoda i zadovoljstvo potrošača oduvek su bili glavni cilj poslovanja kompanije Imlek. Strateški pristup društveno odgovornom poslovanju, koji podrazumeva odgovornost prema lokalnoj zajednici, životnoj sredini, zaposlenima i klijentima, a pre svega potrošačima učinio je da kompanija Imlek zauzme mesto regionalnog lidera mlekarske industrije. Danas je to holding koji posluje na teritorijama Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.


Konstantna ulaganja u proizvodne linije doprinela su lakšoj i efikasnijoj preradi sirovog mleka, stvaranju novih vrsta mlečnih prerađevina ali i podizanju kvaliteta samih proizvoda. Kontrola kvaliteta obavlja se u više faza: kontrolom dobavljenog mleka, u fazi prerade, i na kraju uzorkovanjem gotovih mlečnih proizvoda, što čini kompaniju Imlek sinonimom kvaliteta. Dokaz tome su i brojne naučne studije sprovedene radi postizanja najvišeg nivoa kvaliteta proizvoda.

– Imlek je kompanija poznata po mnogobrojnim društveno odgovornim aktivnostima. Pored aktivnosti na polju očuvanja zaštite životne sredine i učešća u humanitarnim akcijama od nacionalnog interesa, kompanija Imlek je poznata i po raznovrsnim i učestalim donacijama dečijim institucijama, po preporuci Grada Beograda. Posebno smo ponosni na učešće u humanitarnoj akciji „Srce za decu“, kojom su obuhvaćene brojne porodice iz Srbije, a Imlek je donirao veliku količinu proizvoda, prvenstveno mleka, najvažnijeg sastojka za pravilan rast i razvoj dece – naglasila je Svetlana Glumac, CORA direktor Danube Foods Grupe.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari