Prodaja Iskon ulja tokom prethodnih šest meseci uvećana je pet puta u odnosu na prvu polovinu godine. Taj proizvod zauzima 30 odsto učešća na tržištu rafinisanog suncokretovog ulja i dostupan je potrošačima u svim prodajnim lancima širom Srbije – izjavio je juče Džon Ketkuti, direktor Viktoria oila, na predstavljanju nove ambalaže tog brenda.

On je dodao da je reč o brendu koji se na tržištu pojavio 2009. godine, proizvodi se od domaćeg suncokreta sa vojvođanskih polja, a brzo pozicioniranje na tržištu pratile su i nagrade, „Najbolje iz Srbije“ za 2012. i „Zlatna medalja za kvalitet“ na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu iste godine. Iskon ulje danas se plasira u 11 zemalja Evropske unije i CEFTA, čime je Viktoria oil, inače članica Viktorija grupe, jedan od najvećih izvoznika prehrambenih proizvoda.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari