Izgradnja preplaćena kao kompenzacija firmi bliskoj Erdoganu?

Auto-put Sremska Rača-Kuzmin od svega 17 kilometara košta čak 225 miliona evra

Ostavite komentar


  1. Radio sam celu deonicu puta ljig Preljina i slučajno znam kako je mnogo „gadna“deonica a radio sam i na autoputu n sad Subotica i znam iz iskustva da radovi kroz ravničarske predele košta najmanje 2 do 3 puta jeftinije.

    1. Opa, most na Savi slican mostu na Adi kosta 100 mil, slucno kao spomenuti most na Adi. A ne, ovaj u Bgd je bio 356 mil, sa pristupnim saobracajnicama. Ssmo da se podsetim, svaki Spanac tranvaj je kostao 1.8 mil, tj isto kao 1 fontana na Slaviji. Ima jos toga, argumenti a ne psovke i lazne vesti.

    2. Opa, most na Savi slican mostu na Adi kosta 100 mil, slicno kao spomenuti most na Adi. A ne, ovaj u Bgd je bio 356 mil, sa pristupnim saobracajnicama. Samo da se podsetim, svaki Spanac tramvaj je kostao 1.8 mil, tj isto kao 1 fontana na Slaviji. Ima jos toga, argumenti a ne psovke i lazne vesti.

      1. Djilkosu, most na Savi koji ces dobiti (daj boze) za 100 milion uopste ne izgleda kao most na Adi. Hteo ti to da priznas ili ne, trenutno je taj most mozda i najveci landmark Beograda. I ako se Pinokio upinje iz petnih zila da svoj privatni projekat prikaze kao najveci.
        Spanac, hmmm?! Nemam pojma koliko je placen, ali vredi svaki cent. Na 20m od stana mi je stanica i sine, tako da tvrdim iz licnog iskustva. Od polovnog projekta Slavija (zavrsen samo mucicki deo projekta) bez planiranih podzemnih garaza i bez stvarne dodate vrednosti na prethodno stanje, koristi ima ko ?!?!

    3. Ništa ne može biti “ najmanje 2 do 3 puta jeftinije“. Može biti maksimalno jeftinije do 100%, ili, u vašem slučaju 33-50%.

      1. Ako nešto košta 50 din, koliko puta je jeftinije od nečeg što košta 150?

  2. Srbija je postala internacionalni vešeraj za pranje prljavog papirnog „veša“.

  3. Dobro je da je neko počeo da piše o ovim stvarima. Svi ti međudržavni sporazumi su samo model za ogromnu zloupotrebu vlasti. Nema tendera, sve se dogovara direktno po naduvanim cenama. Sramno je objašnjenje Ministarstva građevine da most preko Save na deonici Surčin – Obrenovac košta 225 miliona evra. Samo prepisuju model prevare misleći da to niko ne vidi. Ruski kredit, Azerbejdžanski, Kineski, Turski, a kao idemo u EU. Ovo je poprimilo neslucene razmere. Nije tu cilj gradnja saobraćajne infrastrukture, jer da jeste radile bi se neke celine a ne ovako nijedna celina završena. Bitno je samo dati nove ugovore svojim političkim prijateljima pa šta košta da košta. Cena po dogovoru i koliko kome treba. Nijedna ozbiljna država ne radi tako, ovo je jako ozbiljan problem za našu budućnost. Nažalost ovaj model su ustanovili Tadić i Dačić a sada su ga usavršili Vučić i Dačić. Deluje beznadezno jer opozicija ne koristi ovu temu preko koje bi mogla da dobro uzdrma vlast. Ili ne znaju ili bi radili isto, ne valja ni jedno ni drugo.

    1. Druže, dali su 48 miliona evra za renoviranje zgrade RTV, o čemu dalje da pričamo? Za te pare bi čovek podigao novu Bakingemsku palatu i još pride klonirao kraljicu

      1. Renoviranje ?! . .u pitanju je potpuno nova zgrada, a cena obuhvata i opremanje za emitovanje.

  4. Svaka cast na tekstu..pocetak razoblicavanja do sada nezapamcene pljacke drzave..putevi,Bgd H2O,Obradovic pa Grcic u EPS,kum Nikola u EMS,muljanje s PKB a tek Telekom i 200 miliona € za Kopernikus pa Prva i O2…..ovaj haos po Bgd..Nezapamcen lopovluk 7 godina..Preppdobni i ekipa..mirno smakli par milijardi €…odrase Srbiju ko macku

  5. Ako je verovati Studiji troškova izgradnje autoputeva, mostova i tunela u više zemalja EU koju su uradili pedantni slovenci, 17 km. auto-puta Kuzmin – Sremska Rače, a imajući u vidu konfiguraciju terena, ne bi smelo da košta više od 110 mil. evra. Kada je reč o mostu preko reke Save koja je tu široka oko 220 m., postavlja se pitanje čemu most dužine celih 1.700 m. A i kada bi most bio dugačak celih 1.700 m. ne bi smeo da košta 100 mil. evra već maksimum 45 do 50 mil. evra jer u Studiji piše, da je prosečna cena mosta po sistemu proste konzolne gradnje oko 1.350 €/m2, dok je po sistemu navlačenja cena oko 1.100 €/m2.

  6. A most na adi
    Sve su to ista :…. a nama kazne vozacima da gi budu vece malo 1000 evrici

    1. Most na Adi je zaista toliko koštao, i možemo diskutovati da li je Beogradu bio potreban toliko skup most koji je ušao u internacionalni serijal o najvećim graditeljskim ostvarenjima…U ovom članku govori se o nečemu sasvim drugom, o čistom lopovluku koji čemo dugo plačati svi, ne samo vozači.

  7. U uredjenoj državi to bi značilo dvadesetak godina zatvora za potpisnika ugovora štetnog za državu. Ali Srbija je AV AV država, i dok je tako pljačkaće je.

  8. pogledati spisak pregovaraca i sve ce biti jaqsno kao dan..nije slucajno izabrana turska nama blizak rezim,i nije slucajno prehgovaracki tim tj tzv ,,komisija,, sa srpske i turske strane vrlo bliska erdoganu tj porodici vladara kod nas.Neke duboke analize nisu bas potrebne..a sumnja je inace prvi znak inteligencije..

  9. Sama cinjenica da se ovako – ocigledno zloupotrebljavaju drzavne (tj. nase) pare govori da je vlast neverovatno bahata i alava jer je i detetu jasno da se radi o gromnim parama. Posto ni Erdogan nije gadljiv na te stvari, odlicno su se sporazumeli.

  10. Ti koji njega glasaju nece citati ovakve tekstove.Oni i nemaju pojma sta pise u ovakvom naslovu.A oni su vecina.Bice jos 20 god.na vlasti.

  11. predsednik se pohvalio kako Mihajlovićka na čelu državnog preduzeća ima nekoga ko voli domaću, bilo u udarnim vestima RTSa. Nasledila ga od Mrke, činjenica. Mrka ga nasledio od Velje. Velja ga dobio od DSSa kada su njegovog sklonili zbog prstiju u medu. Verovatno ekipi državnog preduzeća, koja sprema tendere i radi eksproprijaciju, nije nikada toliko dobro išlo dok nisu dobili Mihajlovićku za ministarku. Jedino ako ih je ministarka zaobišla bilateralnim ugovorom, čuveni memorandum o saradnji, pa ostali uskraćeni u delu pregovora sa izvođačima. Nije to loše, zamislite situaciju da se ministarka oko cene dogovara sa sitnim domaćim firmama i da svako mora da stane u red sa svojim motivacionim udelom. Gužva u ministarstvu, ovako memorandumom o saradnji sve se elegantno rešava. Jel to preko močvare grade taj puteljak pa ovoliko košta? EEEEEEEEEEEEE, da smo uređena država, kao što nismo, pa da neko direktoru Puteva Srbije, ekipi koja radi na ugovoru i ekipi koja radi eksproprijaciju, odradi unakrsnu proveru imovine i prihoda. Da smo uređena država pre te ekipe poreski inspektori bi odradili unakrsnu proveru imovine i prihoda Mihajlovićki i njenim državnim sekretarima. Zbog ovakvih stvari neophodno je da menjamo izborne zakone i dobijemo poslanike koji isključivo našim glasovima mogu u parlament i koji će brinuti o svojoj fotelji i našim interesima, pa bi postali stvarni kontrolori ministara. Samo tako motivisan poslanik bi stalnim promenama ministre naterao da savesni obavljaju svoj posao. Možda ste zaboravili, poslanici izglasavaju poverenje ministru, a mogu i da mu izglasaju nepoverenje i sklone ga i sadašnjem sistemu. Zbog straha da ih šef stranke ne skloni sa prolaznog mesta na listi oni ne smeju da rade svoj posao. Sa nezavisnim poslanicima dobili bi smo nezavisno pravosuđe, sudke veštake koji ne bi smeli da se igraju svojim veštačenjem i inspektore koji bi profesionalno odrađivali svoj posao, od kojih bi se predsednik, premijer, ministri, radnici državnih preduzeća i te kako cimali.

    1. A sta reci,kad joj je “ strucnjak“ za puteve,savetnik,covek,koji je dve gradjevinske firme,putarske Partizanski put i Pzp Bgd doveo do stecaja,radnicima ostao duzan po 2 milona plata,a on se udomio kod nje!!!

  12. Dok im u direktorskim foteljama sede Babić i Drobnjak a ministarstvom rukovodi laik onda je pranje pare koje sprovodi trijumvirat : Mali – Ana- Vučić sasvim očekivano. Zato neće stručnjake već poslušnike i pijance.

    1. Sto gori,to bolji je pravilo za ministarku!Upropastis firme,uvedes stecaj a onda si kod nje savetnik.Slazem se sa Cicom,taj je meni bio direktor.

  13. Šta to kod nas nije preplaćeno ? I svako uređenje ulica, svaki most ( uključujući i Most na Adi ), deonice auto-puteva,fontane,rasveta….

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.