Izgubljene decenije na putevima propagande: Ko u regionu gradi auto-puteve i koliko sve to košta?

Ostavite komentar


  1. U Hrvatskoj kineski CRBC gradi brzi put u Slavoniji za 10 miliona po kilometru sa sve tunelom od skoro 2km i više vijadukata, dok u Srbiji gradi za preko 12 miliona po istom terenu i bez kapitalnih objekata.

    Razlika je samo da su Hrvati sproveli tender i odabrali najpovoljniju ponudu. U Srbiji se to dogovara bez tendera i bez uvida javnosti u ugovore.

  2. Iz svega što je rečeno vidi se da je Srbija u odnosu na BiH ili Crnu Goru značajno više uradila. Da li je moglo bolje. Verovatno da jeste. Ali ko god krene autom po Srbiji danas u odnosu na pre 10 godina vidi da je zemlja sasvim drugačija. Ako pogledate Hrvatsku, Put od Osijeka prema Zagrebu vidite da je to zapuštena zemlja.. Daklem, pored svih mana u Srbiji se vidi na svakom koraku napredak..

  3. Prema pisanju,kako sazajemo, racunica pokazuje,i td. Dali ste ikak ucili ekomomske nauke ,ili mozda gradevinske skole,? Da ste nebi pisali nebuloze. Dosta je defetizma treba nasto i raditi.

  4. iz tog lopovluka se sponzoriše parizerova politička hobotnica koja drži srbiju u stanju diktature.

  5. Kako su poneki zli sa komentarima treba da se vozimo prasnjavim putevima. Ne moze se nekima ugoditi a to je samonjz zle namere.

  6. Kolko netačnih podataka u jednom tekstu. Npr za deonica Preljina Pakovrace nikad nije bio rok decembar 2021

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.