Insistiranje vlasti da niški aerodrom hitno pređe u državno vlasništvo neposredna je posledica davanja koncesije kompaniji Vansi za beogradski aeorodrom „Nikola Tesla“ i ugovorne obaveze kojom se niški aerodrom limitira na milion putnika godišnje sve dok beogradski ne pređe dvanaest miliona, izjavio je predsednik Demokratske stranke Srbije Miloš Jovanović.
Činjenica je da niški aerodrom danas poseduje veliki potencijal za dalji brzi razvoj, jer ima sposoban menadžment, ostvaruje poslovnu dobit i može sam da ga finansira, pa bi za samo deset godina prešao granicu koja je u interesu koncesionara beogradskog aerodroma utvrđena koncesionim ugovorom, navodi se u saopštenju.
Da bi se prikrili stvarni motivi i opravdao prenos vlasništva sa grada Niša predsednik Republike i predstavnici Vlade iznose brojne neistinite tvrdnje, od visine neophodnih ulaganja u razvoj aerodroma, do besmislice da će njegovim prelaskom u državno vlasništvo moći da konkuriše aerodromima u Sofiji sa sedam miliona putnika godišnje i u Skoplju, sa gotovo dva miliona. Razvoj niškog jedino može da u manjoj meri uspori razvoj prištinskog aerodroma, stoji u saopštenju za medije.
Kako je saopšteon politiku Vlade odlikuje zanemarivanje strateških interesa pojedinih regiona, pa je iz odnosa prema sudbini niškog aerodroma lako zaključiti da se država ni na koji način neće angažovati ni na razvoju aerodroma „Ponikve“ kod Užica, koji je koncesionim ugovorom za beogradski takođe limitiran, ni „Morava“ kod Kraljeva.a
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.