SBB kompanija je sinoć osvojila nagradu za najbolje produkovanu kampanju u 2023. godini „Kada imaš izbor, biraš SBB“ na festivalu KAKTUS, koji svake godine okuplja stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija iz cele Srbije i bira najbolje radove u tom domenu, saopštila je ta telekomunikaciona kompanija.
SBB kampanja nominovana je i u kategoriji najbolja profitna integrisana kampanja, gde je ušla u finale među prvih pet.
„Izuzetno sam ponosna na to što je baš ova kampanja osvojila srce struke i publike i što je u svojoj kategoriji, a među ogromnom konkurencijom sjajnih radova, proglašena za najbolju. Mislim da smo ovom kampanjom poslali jaku poruku, promovisali stavove i vrednosti u koje verujemo, a to su hrabrost, jednakost i sloboda izbora. Mi smo kompanija koja prema istraživanjima ima najzadovoljnije korisnike u Srbiji, a tamo gde imamo pokrivenost mrežom većina ljudi bira naše usluge. Te poruke su zasmetale pojednim medijima koji su nam cenzurisali reklamu, ali sam srećna što je struka iz Srbije i regiona ocenila drugačije“, rekla je Minja Jugović Janjić, direktorka marketinških komunikacija u SBB kompaniji.
U SBB-u navode da je Radio televizija Srbije odbila da emituje ovu reklamu bez obrazloženja te da kompanija ni posle skoro mesec dana, od javnog servisa nije dobila nikakav odgovor na svoj upit ovim povodom.
Nagrađenu reklamu možete da pogledate na linku..
* List Danas i SBB posluju u sastavu United Group
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.