Kako je Er Srbija došla pred stečaj

"Uspešna kompanija" sa minusom od 200 miliona evra

Ostavite komentar


  1. Vrlo jednostavno, no to niko nece reci a pogotovo ne oni koji su zasluzni za ova mesetarenja sa firmama koje su njima donosili korist……Znamo koja intelektualna struktura je zajahala vlast a samim tim je u ovoj tvrdnji i odgovor…

  2. Das par milijardi pomoci, 99% te pomoci uzeo onaj koji je pomoc i dao i eto. Tako godinama u krug a nama pare nestaju. Srbija je jedna lepo podmazana i fino organizovana masinerija za pranje i izvlacenje novca. Tako je od 90tih pa do dana danasnjeg. Samo napredno.

  3. Katanac i tačka! Država treba da prestane da novac građana svake godine baca u bunare bez dna!

  4. dovoljno je pogledati „bilans uspeha“ samo za A330 avion od trenutka najma do danas, da bi se videla uspesnost AS.

    1. Reci nam još samo da će Air Serbia baš u inat nama mrziteljima postati 100% profitabilna odmah posle Nove Godine jer očigedno imaš jak napad botovskog slepila.
      Ali sa ili bez mrzitelja, Air Serbia je tropa i nikakvi tupavi botovski komentari to ne mogu promeniti jer brojke NE lažu!

  5. Tu „air“ ne znači ništa. Sve iza čega stoji „serbia“ je ništa.

      1. Vidi se koliko poznajete avio kompanije i Wiz Air. Madjarska vlada je promenila niz clanova zakona 2015 i 2016g da bi Wiz Air bio dominatan na tenderima i dobio beneficije.
        Ovo nije odbrana Air Serbia-e vec samo pokusaj opismenjavanja nepismenih.

  6. Zašto se rade bilo kakve teorije kako je došlo i od kada do gubitka? Prvo i osnovno je obelodaniti sve strane ugovora države ( vlasti) sa Etihadom. Tu se krije pola tajne pa od njega krenuti istrage. Koliko duga preuzima Etihad, pošto je ON upravljao kompanijom. Ko je dozvolio rasprodaju „starih“ aviona koji tada nisu bili na kraju letnog veka odnosno satima naleta i kraja resursa motora a rasparčani su i prodati po još dobrim cenama? Ko je uzeo TE pare i iznajmio avione od iste kompanije koja je deo Etihada? Ko je ostavio vlasništvo i deo kapitala JAT airways na raspolaganje Etihadu? Air Srbija nema više ništa, sve je tuđe ili samo iznajmljeno. Ovaj scenario sam komentarisao čim je došao Etihad i veliki brat našeg Vučića i Malog u posed imovine starog JAT-a. Ko je uzeo slotove ( pravo na vremena poletanja i sletanja) i čiji su sada pošto je to uvek bila velika vrednost JAT-a? Previše se istine krije u tajnim papirima i ugovorima ove vlasti.

  7. A šta je čudno?
    Prethodne vlasti su krale od onoga što je bilo u kasi. Ove kradu tako što nas zadužuju pa od toga uzmu deo sebi i onda se šepure kakav im je uspešan buznis. Ljudi koji su rodjeni kao prevaranti i lopovi ne umeju drugačije.

  8. Ako je država davala novac za izmirenje ranijih dugoava po zakonu o računovodstvu ta stavka se ne može knjižiti kao prihod. Gde ste silne računovodje, revizorske kuće i ostali.

    1. Tu su gde su i bili, nisu nikud otišli, ali kao i u toliko drugih oblasti u Srbiji, „struka“ je slepa, gluva i nema…

    2. Prihod od subvencija, dotacija i donacija se nalazi na grupi 64 u kontnom okviru i to je prihod i tu nema dileme. Poenta je što to nije prihod od poslovanja, pa se dolazi do paradoksa da se u Bilansu uspeha iskaže gubitak iz poslovanja, ali se prikaže dobit. Mnoga preduzeća koja su koristila poreske olakšice tokom vanrednog stanja, iako će da iskažu poslovni gubitak, preći će u dobit baš zbog subvencija koje je država davala kroz isplatu minimalca, a koja se knjiže u gorepomenutoj grupi 64.

  9. Sve je podređeno masnoj krađi, ali i neprestalnoj promociji vlastodržaca. Podsetite se samo besplatnog vraćanja „naše sirotinje“ koja eto malo studira i radi u belom svetu, s početka pandemije, kada je još bilo letova i drugih načina da se vrate.
    AV i Dačić su se zamozadovoljno hvalili da smo jedina zemlja na svetu koja je to učinila.

  10. Instalirajte 24 flight pracenje aviona. Pogledajte koliko dnevno aviona poleti i sleti u Nisu a koliko u Pristini. U Nisu oko 6-8 letova a Pristina preko 20. Tako da aerodrom u Nisu je pustinja. A tek da ne pricamo o Kraljevackim Ladjevcima gde nema nijednog leta. Giljotinja je mala kazna koliko je miliona evra ukradeno!!!

  11. Da stvar bude komplikovanija, Er Srbija je 2015. godine uzela kredit od 56,5 miliona dolara, a 2016. od 63 miliona dolara od Etihadove finansijske firme i ti krediti dospevaju u septembru ove godine i u junu naredne.

    Ove kredite odlikuju i prilično visoka kamatna stopa od 6,55 odsto i transakcioni troškovi od skoro 7,5 miliona evra na ova dva kredita.

  12. Ozbiljni znalci ovog posla su jos na pocetku upozoravali da Air Serbi steti interesu gradjana Srbije. Sto se grbo rodi, to vreme ne ispravi. Ranije javno preduzece JAT je takodje imalo probleme, ali je mnogo manje kostalo gradjane Srbije.

  13. Građani nemaju nikakvu korist, naprotiv, od rasprodaje vode, zemlje, rudnika strancima, ali kada bi se ugasila AIR Serbia konačno bi mogli da letimo avionima po normalnim, a ne najvišim cenama u Evropi. Ako bi državi hitno zatrebao avion za kakvu specijalnu potrebu, najam istog bio bi jeftiniji od leta domaće ili ko će ga više znati čije, kompanije.

  14. Znaci mi gradjani finansiramo air srbiju, a mozemo onda bolje da putujemo privatnim charter letovima za grupe za te pare.

  15. Javnos nemoze to da proveri jer je ovaj antihrist stavio oznaku poslovna tajna i niko osim uzeg kruga sekte sns nezna sta je u njemu.U ovoj zemlji nijedna strana firma neplaca dazbine opstini u kojoj se nalazi a sve te ugovore je potpisivo sns.Crno nam se pise kad oni zavrse ono sto su poceli 2012…da uniste i prodaju srbiju.

  16. Lepo kaze jedan nas pop iz Srbije… Ovde i djavo cesa rogove. U prevodu ni on nebi mogao da smisli ovakve malverzacije ko ova gospoda skolovana…. Samo bre da se nesto otme, ukrade, uzme… Kako niko od itimaca ne razume da sami sebi kopamo ispod nogu odavno. Da treba da se okrenemo jedni drugima a ne olosima koji bi samo neko zlo da urade. Ovo je moja zemlja gde sam rodjen i nemam ja drugu zemlju ali od lopova i olosa ovde sto se nakotilo necemo imati ni jednu travcicu da uberemo pa da kazemo da je nasa. Ode sve u tri lepe…

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.