Kako vratiti kamione na autoput

Putevi Srbije naručuju studiju izvodljivosti za uvođenje putarina na magistralnim putevima

Ostavite komentar


  1. Kada strucnjaci uveli vinjete, sve bi lakse bilo, ali onda manje para za lezilebovice u drzavnim ustanovama.Mora negde da drzava nametne, briga njih za guzvu kod Stepojevca.

  2. Prevoznici u domacem transportu idu magistralnim putevima jer je su cene prevoza KATASTOFALNE i dok plate pdv neostaje im ni za kiselu vodu. To bi trebalo malo da pisete a ne da pitate ove iz udruzenja koje bas briga za unuteasnji transport. A gorivo i putarine samo idu gore.

  3. Gospodo treba korigovati cenu putarine i preci na vinjetu. Kod nas je putarina preskupa ,o ceni goriva da ne govorim. Eto vam resenja

  4. U Sloveniji je ukupno 623km autoputeva i brzih puteva i za njihovo neograničeno korišćenje su uvedene vinjete, ali samo za vozila do 3.500kg najveće dozvoljene mase, pa je tako za automobile cena vinjete kako sledi; nedeljna – 15€, mesečna – 30€ i godišnja – 110€. Vozila sa najvećom dozvoljenom masom preko 3.500kg korišćenje autoputeva i brzih puteva plaćaju preko sistema DarsGo. Naime, kompletna mreža; 623km je podeljena na 128 sektora i kada vozilo prođe ispod portala svakog sektora registruje se signal uređaja DarsGo koji se nalazi u vozilu, pa se automatski obračunava cena prevoženog puta koja zavisi od broja osovina i EURO emisionog razreda vozila. Za vozila sa dozvoljenom masom preko 3.500kg cene prevoženog kilometra i bez PDV su kako sledi; vozila sa dve osovine – 0,185346€/km, vozila sa tri osovine – 0,205940€/km, a za vozila sa preko tri osovine – 0,428356€/km. I na kraju, ako vozila između dva naseljena mesta mogu da koriste ili autoput i brzi put ili puteve nižeg ranga, onda je na putevima; nižeg ranga zabrana saobraćaja za motorna vozila najveće dozvoljene mase preko 7.500kg i to su Putevi Srbije morali da uvedu za »Ibarsku magistralu« čim je pušten u saobraćaj autoput Miloš Veliki.

  5. Ljudi, sto prije teretni saobracaj na auto-puteve, samo stanovnici pojedinih gradova koji nemaju obilaznice znaju kako je to kad sleperi prolaze kroz grad i prolaze pored skola sa tezinom i prko 25 tona.

  6. Kada bi cena goriva bila kao u Bosni ili Makedoniji i kada bi putarne bile manje,svi bi išli autoputem.Ovako,na silu,može doći do blokade puteva od tih kamiondžija,koji samo hoće da im se rad isplati.Autoput od Pojata do Preljine je trebao da košta 500.mil.evra i da ga grade Kinezi.Sada ga gdadi firma Nato generala

  7. Pa gospodo Mozgonje smanjite cene putarina a ne da u jednoj od najsiromašnijih zemalja putarina bude najskuplja a pritom se koriste najlošiji autoputevi !

  8. Gos. Vrlo lako i jednostavno kao prvo, saobracajna policija ne radi nista po tom pitanju osim Da ispijaju po kafanama to gledam svaki dan mojim ocima ili ako mu neko ponudi baksis jos bolje. Nismo deca i nemoj da se pravimo da ne vidimo,Stroga kontrola nosivosti i mnogo jace kazne i naravno Da se prepolovi cena putarine, ovaj narod mozes vrlo brzo i efikasno da se dovede u red al samo po dzepu nikako drugacije. Jos nesto u Svakcarskoj je 40 franaka na godisnjem nivou.

  9. Oni nama putarinu ako uvedu mi prevoznici dizemo cenu na prevoz tako da opet bude sve kako treba jer ako nas ucenjuju sa putarinama i mi cemo nji sa cenama transporta

  10. Cena putarine katastrofalno visoka a cena transporta katastrofalno niska. Putarine Bg-Dimitrovgrad 8.000 a cena transporta na toj relaciji jedva 30.000 I ako od Nisa do Dimitrovgrada kamion ne bi isao starim putem, koji je do juce imao I nosivost I kapacitet a sada Kako kazu nema, prevoznik bi bio u gubitku.

  11. Postovani
    Nemogu oni nama dati cenu prevoza nego se mi moramo sami izboriti za istu. Sto se tice pretovara u domacem kiperskom prevozu netrebaju vage da love po putu pa kako se ko snadje. Imamo firme koje nesme policajac da zaustavi a opet sitniji prevoznici snalaze se i beze da se nekako dovuku do mesta istovara. Treba samo poslati opomene u kamenolome (samo u okolini valjeva 24 postoje) vozilo izaslo sa pretovarom bruto preko 40t. Kazna jedna druga pa katanac na njega. A ne pisu se duple otpremnice pa na jednu 25t a na drugu jos 20t. Puteva u okolini valjeva,uba,lajkovca skoro da i nema a i autoput milos veliki vec ima kolotrage u desnoj traci. A na sve magistralne zabrana preko 12t i milina.
    I zakon da se sprovodi za sve isto. Ako ikada docekamo taj dan.

  12. Isto kao i u Hrvatskoj , stavite razumnu cijenu cestarine pa će ići autoputom… Vrlo jednostavno

  13. Smanjiti putarine na Auto puteve I
    resen problem…..

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.