Kako zaraditi preko interneta u budućnosti? 1Foto: Promo/Shoppster

Vizija modernog eCommerce poslovanja utemeljena u globalno najaktuelnijem Marketplace modelu, konstantnoj analizi korisničkog iskustva i kontinuiranom radu na njegovom unapređenju budućnost je eCommerce industrije, zaključak je panela pod nazivom “Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina?”.

Na panelu je učestvovala CEO kompanije Shoppster.com Ljiljana Ahmetović, predstavivši prvu i najveću online i TV prodavnicu u Srbiji kao pionira ove industrije koji je, analizom i primenom najboljih svetskih praksi, pokrenuo čitavo tržište u pravcu svega što će budući trendovi u njegovim okvirima podrazumevati. Poseban akcenat Ahmetović je stavila na obostrani značaj koji mala privreda ima za eCommerce ekosistem.

“Od samog početka, Shoppster stremi ka velikom “marketplace-u”, platformi koja će spojiti ogroman broj prodavaca i kupaca. Prava promena na ovako malom eCommerce tržištu dolazi sa aktiviranjem velikog broja ponuđača, od samih proizvođača do distribucije i prodavaca. Oni koji tu prave istinsku razliku jesu mali proizvođači i trgovci. Sve eComm platforme mogu nuditi iste ili slične brendove i proizvode iza kojih stoje velika imena, ali mali proizvođači su ti koji doprinose atraktivnosti i jedinstvenosti ponude. Mi smo tu da ih adekvatno uvedemo u svet online trgovine i osposobimo da dosegnu najveći mogući broj potencijalnih kupaca, a to radimo iz dana u dan i sa velikim zadovoljstvom”, naglasila je Ahmetović.

Panel je održan u okviru EU Business School konferencije posvećene upravo temama online trgovine, sa fokusom na mlade koji žele da svoj profesionalni život započnu u bilo kom segmentu eCommerce industrije.

Kako zaraditi preko interneta u budućnosti? 2
Foto: Promo/Shoppster

“Naše tržište je još uvek mlado, i raspoloživi kadar jednostavno nema dovoljno iskustva. Zato se pokazalo da je najbolje tražiti one kojima je online okruženje u potpunosti prirodno – mlade. U njih bi potom trebalo uložiti puno vremena, izgraditi im veštine, kompetenciju, a tako dobijate strukturu i sistematičnost koju eCommerce traži. Ova industrija želi dinamične, agilne, fleksibilne, energične i proaktivne ljude jer je priroda ovog posla upravo takva, zahteva konstantno praćenje najboljih svetskih praksi, konkurencije, kupaca i njihovog ponašanja, dakle brze reakcije u svakom segmentu poslovanja,” napominje Ahmetović.

U zaključcima panela, Ahmetović je poručila prisutnim studentima i srednjoškolcima da je, između ostalog, vreme jedan od najvažnijih resursa. Ukoliko žele, kako kaže, da se u ovoj i sličnim industrijama pokažu u najboljem svetlu, moraju biti efikasni, organizovani i vešti u planiranju vremena, poštovati sebe, definisati svoje mogućnosti i vrednovati svu podršku koju dobiju iz najbližeg i šireg okruženja.

“Znati proceniti saradnike, nadređene, podređene, razumeti njihove sisteme vrednosti, prepoznati šta je zaista bitno, rešavati zadatke pametno i na svačiju korist, tako se postaje i dobar radnik, i omiljeni kolega,i ozbiljan potencijal za napredovanje,” zaključuje Ahmetović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari