Halk znači ljudi, a HALKBANK ljude stavlja na prvo mesto. Gospodin Kenan Bozkurt, predsednik Izvršnog odbora HALKBANK-e, ukazao je na poseban pristup i pažnju koju Banka pruža korisnicima kroz usluge prilagođene upravo njihovim potrebama.
Promene koje je donela 2020. godina dodatno su naglasile potrebu za proaktivnim pristupom i unapređenjem kvaliteta usluga. Neprestano radimo na usavršavanju proizvoda, a Banka je svojim klijentima već predstavila najmanju karticu do sada – HalkTag, koja će klijentima olakšati svakodnevna plaćanja. Ove godine procesi digitalizacije su postali fokus mnogih kompanija pa tako i za HALKBANK-u. Banka je unapredila digitalne servise mobilnog i elektronskog bankarstva. Sve debitne i kreditne kartice su novobrendirane.
Novina koju smo uveli ove godine jeste mogućnost digitalnog otvaranja računa, čime se ceo proces otvaranja računa može završiti iz udobnosti vašeg doma, a dokumentacija se zajedno sa debitnim karticama dostavlja na željenu adresu.
Na ovaj način smo klijentima obezbedili uslugu koja prati novonastale potrebe tržišta – naglasio je Kenan Bozkurt, dodavši – bankomati, trgovački POS terminali i rešenje za e-trgovinu sa 3DSecure 2.0 tehnologijom za onlajn prihvatanje platnih kartica uz najnoviju tehnologiju sada su na usluzi našim klijentima.
HALKBANK je tradicionalno orijentisana ka malim i srednjim preduzećima i svesni smo da im je nakon teške godine koja je iza nas potrebno dati dodatni podsticaj. Snažno ćemo nastaviti da podržavamo realni sektor sa našim partnerima čak i u ovoj teškoj situaciji. U maju 2021. godine potpisali smo Ugovor o partnerstvu i garanciji sa Srpskom fondacijom za preduzetništvo (SEF), kojim se predviđa pružanje podrške mikro, malim i srednjim preduzećima, kao i registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima radi ublažavanja posledica pandemije kovida 19 – izjavio je Bozkurt.
Ove godine izvršena je još jedna dokapitalizacija Banke u vrednosti od 30 miliona evra. Na ovaj način matična Banka je potvrdila svoju dugoročnu opredeljenost razvoju HALKBANK-e u Srbiji, pružanju podrške svojim zaposlenima i klijentima Banke, jer smo svi zajedno ljudi pre svega – poručio je Kenan Bozkurt.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.