Kinezi neće koncesiju, Srbija uzima kredit

Država će za izvođenje ovog infrastrukturnog projekta uzeti zajam, najverovatnije od kineske Eksim banke
U Letoniji premijer Vučić potpisuje ugovor o izgradnji brze pruge Beograd - Budimpešta

Ostavite komentar


  1. Značaj izgradnje te pruge je ogroman i mislim da u ovom momentu nemamo bolje rešenje, a ako budemo čekali svakako ćemo biti na gubitku.

  2. Pričati šta bi za Srbiju bilo najbolje, a da se unapred zna da za tu opciju nemamo para, nema smisla. Mislim da je uvek najbolja opcija da nešto sami finansiramo, ali ako to nismo u mogućnosti, onda je i kredit jedno od rešenja.

  3. Zadnjih godina u svetu se sve više priča o povratku željeznice kao najpoželjnijeg vrste kopnenog transporta robe i ljudi. Uzimanje povoljnog kredita za investicije ove vrste je uvek dobar potez. Posebno ako gledamo da bi izgradnja uposlila domaću građevinsku operativu i industriju.Kapitalne incesticije uvek se pozitivno odraze na BDP.

  4. Kredit ili koncesija ,šta manje boli ne znamo ali znamo da nam je ta pruga jako potrebna i da je na neki način moramo jednog dana isplatiti.

  5. I obicni gradjani zive od kredita i uz pomoc raznoraznih pozajmica se premoscavaju, pa tako i drzava prosto u ovom momentu ta pruga bice pun pogodak i zasigurno ce se isplatiti svakako.

  6. Preuranjeno j o bilo čemu donositi zaključak, ovo je samo nagadjanje Danasa o finansiranju izgradnje pruge Beograd- granica – Budimpešta, ovo je mogući svenarij ali nije pouzdano da će tako i biti.

  7. Siguran sam da je Vlada razmatrala najbolju opciju za Srbju u finansianju pruge od Beograda do granice prema Budimpešti i da je izabrala najbolju opciju, koja je to videćemo kada dodje vreme za to u Rigi.

  8. Ja ne sumnjam da ce vlada pravovremeno i na ispravan nacin odluciti na koji nacin ce se finansirati ova pruga koja se nikada nece izgraditi.

  9. Izgradnja pruga je veoma vazna investicija na tome se nije radilo zadnjih 40 god.Zato ova vlada ima cilj da i to pitanje skine sa dnevnog reda i da konacno dobijemo moderne pruge kojima ce moci da se putuje 200 km/h.

  10. Znam da je najbolja opcija za Srbiju da sama isfinansira tu prugu ali kako mi nemamo tih para preostaje koncesija ili zajam.Posto su se kinezi vec deklalisali da njima ne odgovara koncesija, preostaje nam da uzmemo kredit od one banke koja daje najpovoljnije uslove a u ovom slucaju je to kineska Eksim banka..

  11. Pruge se moraju modernizovati a vlada će sigurno izabrati najbolju moguu varijantu koja bude u ponudi ili se dogovori.

  12. A koju varijantu ce usvojiti MAV (Madarske zeleznice)? Treba malo pogledati i sta ostali rade a kredit je svakakao bolji od koncesije! Recimo Hrvatska je sve autoputeve u poslednjih 10-tak godina izgradila uz koncesiju ali nema mnogo vajde od koriscenja istih dok koncesija traje. Za prugu bi to bilo jos gore a i to je izgradila za 160 km/h od granice sa Srbijom do Novskeuz pomoc fondova EU!Mozda se moze aplicirati paralelno sa Kineskom bankom i za pristupne fondove EU! Mislim da nema dovoljno znanja u Vladi i zato placamo i penale, kako je i sama resorna ministarka Mihajlovic priznala! Pa dajte poboljsajte se!

  13. Znam da je najbolja opcija za Srbiju da sama isfinansira tu prugu ali kako mi nemamo tih para preostaje koncesija ili zajam.Posto su se kinezi vec deklalisali da njima ne odgovara koncesija, preostaje nam da uzmemo kredit od one banke koja daje najpovoljnije uslove a u ovom slucaju je to kineska Eksim banka.

  14. Potrebno je sto pre krenuti u realizaciju ovog projekta koji je visestruko znacajan za Srbiju.

  15. Ova pruga ce nam doneti veliku korist i mora se sto pre krenuti u realizaciju ovog projekta.

  16. Ako Kineze nece koncesiju onda verujem da ce premijer naci neko drugo resenje koje ce biti najbolje za Srbiju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. novembar i 1. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.