Klijente Mobi banke juče i danas nisu mogli da pristupe novcu na svojim računima. U jednom trenutku prestali su da rade bankomati banke, odnosno nije bilo moguće podići novac na bankomatu, nije radila filijala banke, a jedino objašnjenje koje su građani dobili je da ne rade zbog tehničkih poteškoća.
Jedna čitateljka Danasa nas je obavestila da je ova banka primila uplate od poslodavaca na ime plata zaposlenih, ali da oni nisu dobili obaveštenja o uplatama niti mogu da vide da li im je novac legao na račun.
Čedomir Vučinić, profesor španskog jezika koji ima račun u Mobi banci kaže za Danas da je jutros platio karticom Mobi banke bez problema, ali nije dobio poruku sa obaveštenjem da je obavljeno plaćanje.
„Kada sam pokušao da uđem preko m-bankinga na račun, nisam uspeo“, kaže on.
Izgleda da @Mobi_Banka više ne postoji?
– Današnje plate i dinarske uplate su zadržali bez osnova.
– Aplikacija ne radi.
– Online banka ne radi.
– Bankomati ne rade.
– Chat i telefonska podrška više ne rade.
– Nestali su sa društvenih mreža— Čarli Vafls (@CharlieWafflees) August 1, 2022
Jedan korisnik se na Tviteru požalio da nije mogao da plati karticom ove banke u inostranstvu.
Iako bankomati @Mobi_Banka ne rade, uspeo sam da ispraznim račun na bankomatu AIK banke (izvini AIK al jebiga, imaš više para od mene, realno)…
Dakle, probajte da praznite račune na tuđim bankomatima, jeste provizija, al bolje nego da skroz ostanete bez love… https://t.co/J4V56VMz4y
— Milan Veljković (@juzhnjak) August 2, 2022
Neki klijenti banke sudeći prema objavama na Tviteru su ozbiljno shvatili problem sa bankom i podigli sav novac sa računa i to platnom karticom na bankomatu druge banke što ih je koštalo provizije.
Mobi banka je oko 11.40 sati saopštila da je usled mesečnih obračuna i obrada, banka imala poteškoća u radu informacionog sistema.
„Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli. Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke. Izvinjavamo se ovom prilikom zbog nastale situacije i molimo Vas da imate u vidu da Mobi Banka preduzima sve mere i radnje kako bi osnovne funkcionalnosti bile dostupne klijentima Banke. Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inicirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno. Tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo je do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti“, poručili su iz Mobi banke.
Mobi banka je bivša Telenor banka koju je 2019. godine kupila češka PPF grupa koja je i vlasnik Yettel mobilne mreže.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.