Kompanije će platiti više od sedam miliona dolara za 30 sekundi reklamnog prostora tokom 57. Superbola koji će se u nedelju na ponedeljak odigrati u Arizoni.
U cenu ne ulazi trošak pravljenja reklame, a s obzirom na zvezde koje se pojavljuju u ovim reklamama on nije zanemarljiv.
Očekuje se da tradicionalno najveći televizijski događaj u Americi, finale plej ofa Nacionalne fudbalske lige, prati više od 100 miliona ljudi.
Ove godine kriptokompanije i autoindustrija, zbog krize u kojoj su se našli, osetno su smanjile zakup reklamnog prostora, a na njihovo mesto su uskočili tehnološke kompanije, veliki prehrambeni i alkoholni brendovi i striming platforme.
Prema rečima Keli Okif, generalne direktorke kompanije Brend federejšn, ove godine tema oglašivača biće „Ne brini, budi srećan“.
Reklame koje se plasiraju tokom Superbola obično su krcate zvezdama, a tako je i ove godine sudeći prema onima koje su se već pojavile na televizijama.
Džon Travolta u reklami mobilnog operatera T mobile peva verziju pesme iz Briljantina, Adam Drajver nastupa u reklami za Squarespace, dok Ališja Silverston prikazuje jedan od svojih likova u reklami za Rakuten.
Glumac Majls Teler zvezda novog Top gana sa suprugom pleše u reklami za pivo Bud lajt, dok u reklami za Badvajzer glas daje Kevin Bejkon.
Muzičke zvezde Džek Harlou, Misi eliot i Elton Džon zajedno nastupaju u reklami za grickalice Doritos, a Vil ferel se pojavljuje u reklami za Dženeral motors.
U Guglovoj reklami od 90 sekundi su Doža Ket, Ejmi Šumer i košarkaš Milvoki Baksa Janis Adetokumbo.
Silvester Stalone sa svoje tri ćerke gostuje u reklami za producentsku kuću Paramaunt, a poznati glumci u komedijama Ben Stiler i Stiv Martin reklamiraju Pepsi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.