Umešala se i italijanska policija: Koliko košta proizvodnja Dior torbe od 2.780 dolara?

Ostavite komentar


  1. Dior ne prodaje torbice, nego simbol luksuza.
    Nevažno je koliko košta proizvodnja – bitna je samo prodajna cena…

  2. Ja ne razumem uzbudjenje. Pa to svako normalan zna. Luksuzni brendovi imaju cenu kostanja proizvodnje nizu nego drugi narucioci jer je njihovo ime u portfelju proizvodjaca reklama koja privlaci druge narucioce.
    Apple iPhone kosta 15-20$ da se proizvede.
    Sve ostalo sto se plati je reklama, profit akcionara i histerija oko firmiranih stvari.

  3. Jao kako će sada ministarke i ostale da nose svoje Ajfon 16 telefone!?!?

  4. Blesavost, primitivazam i snobizam imaju svoju cenu i nisu ni malo jeftini. Napustis rodni zaseok, tamo ostavis „sarenicu“ dodjes u varos i okacis Dior i to ti je ujedno i kruna zivotnog uspeha a setati okolo neciju reklamu, vrhunac svega postignutog u zivotu.

  5. „Simbol luksuza“ su dobili ponajviše nerealno visokim cenama, a ne vanredno visokim kvalitetom dizajna, materijala i izrade (jer to, uglavnom, i nemaju). Sve je usmereno ka tzv. Efektu snobova (želim da se istaknem, da sam bolji, jači, važniji).
    Ako je ovo vreme nešto dobro donelo, to je da će zakon pomalo morati da važi za sve (mislim na svet, ne na Srbiju)

  6. Jos 80ih su neki nasi ljudi po Italiji radili ovako u robovskim uslovima, cak i deca.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.