Koliko košta putovati vozom od Beograda do drugih gradova Srbije?

Ostavite komentar


  1. Cene su dobre. Jedino me brine sto kad im se pokvari voz na relaciji koji nije za NS, nemaju uopste zamenu nego salju voz podhitno na opravku i onda ako je manji kvar on opravljen vraca se podhitno na kolosek. Imamo sjajne mehanicare, cine cudo i kad im se ne daju novi delovi, ali ne mogu opraviti za ispod sat vremena laksi kvar, isto ko GSP BG, znaci ceka se sat i 20 minuta na stanici kad se pokvari voz. Jedino za Soko do Novog Sada imaju zamenu i to samo dva brza voza (da, i oni idu 200 na sat). Stanje zeleznice je jako krhko, tako da blagosiljajte vozove da nam potraju, bacajte svetu vodicu, kadite ih, volite ih ko sto su nasi preci Ćire voleli, jer EU ne daje pare za ove vozove i pruge koje nisu na relaciji do Konstantinopolja. A vec ce nam papreno naplatiti pozajmice i donacije za tu prugu i vozove Subotica-Dmitrovgrad, odnosno to sto su kapitalisticke vlade Srbije potpisale od 2000. godina sa EU kao dogovore rasparcavanja Jugoslavije.

    Sve pohvale za osoblje Srbija voza! Oni su heroji sto nas povezuju sa svim regionima Srbije!

    Do Zlatibora napomenucu samo da staje mnogo dalje od beton kancer naselja, tako da pripremite se da vas taksi odere za 1500 dinara da bi stigli do Tornika ili do beton kancer naselja ilu prosto ponesite bicikle da vezbate.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.