Koliko koštaju pokloni

Tragom informacija o uspostavljanju vojno tehničke saradnje Srbije sa Rusijom i Belorusijom

Ostavite komentar


  1. Ako kupiš novi proizvod onda moraš i kod ovlašćenog servisera da ih popravljaš, znači ne bi smo smeli da diremo te avine što se tiče popravki jedno vreme, a ovako moemo da ispitujemo i da sami savladamo izradu aviona.

  2. Remontovanje poklonjenih migova košta značajno manje nego kupovina novih aviona. A za sve dušebrižnike imam da poručim "Ko ne hrani svoju vojsku hraniće tuđu".

  3. Da nisu dobri pokloni koje smo dobili, onda amerikanci ne bi svojoj deci za prvi auto kupili rashodovani auto, pa ga onda remontovali, jer tako se uči da ceniš ono što imaš i da ga voliš, a koliko znam Amerikanci su jedna od najrazvijenijih zemalja sveta.

  4. Dve stvari zaboravlja autor teksta: Prva: ako ti rođak iz inostranstva pokloni njegov polovni auto, zar treba da ti i nabavlja benzin, svećice, rezervnu gumu? Rusi i Belorusi daju svoje rashodovane avione koji su služili nekoj njihovoj svrsi, a ti ih prilagodi svojim potrebama i kupi rakete koje su tebi potrebne. Drugo, ovi avioni će služiti u civilne svrhe, zbog međunarodnih obaveza prema kontroli leta, itd. Mnogo je jeftinije uložiti 200 miliona dolara u remont letelica nego da međunarodna kontrola leta proglasi naše vazdušne koridore nebezbednim. Direktna i indirektna šteta od zaobilaženja našeg neba bi daleko premašivala ovih 200 miliona. Nema tu neke filozofije. Što se ova nabavka koristi i u propagandne svrhe, druga je stvar.

  5. Nisu to pokloni, ali smo ih dobili ispod svake trzisne cene. Moramo da ojacamo nase nebo.

  6. Od pametovanja u smislu sta je bolje za nas nema nista, jer mi drugu varijantu osim ove nemamo, ne postoji. I ja bih voleo da kupim nova kola, ali ne mogu, pa znajuci da ce me polovna kostati i para i zivaca, u kontinuitetu ali po malo, odlucujem se za njih iako mi ne treba neka velika pamet i znanje na tom polju da znam da su nova ipak nesto sto je najkomfornije.

  7. "Pokloni" će sigurno koštati manje nego kupovina novih,a da smo bogata država,verovatno bismo kupovali nove avione i tenkove,ili ih pravili sami!

  8. Koliko god da kosta neka kosta. Bolje da placamo svoju Vojsku nego tudju. To je jedno i sustinsko, a drugo je da je veoma vazno da saradjujemo sa svima i Istokom i Zapadom.

  9. Sve sami stručnjaci koji znaju samo da kritikuju i podrivaju. Ništa im ne odgovara. Ako dobijemo – teško nama, ako ne dobijemo – opet teško nama!

  10. Vojni analitičari ovo komentarišu kojoj političkoj opciji pripadaju.Koštaće mnogo manje nego što bi koštali , a da smo bili pametni i u vreme ministra Šutanovca sačuvali svoje resurse i vršili osavremenjavanje aviona,a ne da nemaju ni gume, priča bi bila mnogo drukčija.

  11. Ajmo iskreno, ne smeta vama cena remonta, vec to sto se Srbija okrece vojnoj saradnji sa Rusijom.

  12. Molim ove dusebriznike da ne brinu brigu u nasoj vojsci neka se pozabave malo svojom glavom, posto u njoj imaju ozbiljnih problema.

  13. Ali, zar ti avioni, novi, nisu kostali oko 35 mil. $
    Kako sada da polovni kostaju isto toliko?!
    olim nekog upucenijeg da pojasni

  14. Zanimljivo da prinedbe uvek imaju i mediji i opozicija koja nikad nije nista radila ni po pitanju vojske,granica ali i po pitanju bilo cega drugog za boljitak svih gradjana kako na KiM tako i Srbije.

  15. Košta u visini modernizacije što je manje nego da se kupavalo na tržištu pošto bi se tada morala plaćati i modernizacija i avioni!

  16. Vidim da neki ovde se hvale kako remontovanje aviona kosta mnogo manje od novog!
    2013te godine Srbija je trebala da kupi 6 NOVIH mig 29 za 230miliona sa svom opremom
    A sada plaćamo remon 6 migova starih 27godina, 210 miliona!!!
    Jel to normalno?

    Inace najnoviji Mig 34 kosta 45milona
    Dakle mogli bi da kupimo 5 novih 35tica

  17. Svi oblici saradnje za proizvodnju oruzja po kojoj smo bili poznati su pozeljni.Vremena i odnosi izmedju zemalja su se promenili pa ono sto nekad nije bilo moguce sada jeste.Detalji sporazuma se uglavnom nisu nikad spominjali pa je to i ovog puta.

  18. Poštovani Danas,
    olim Vas da čoveka koji obavlja funkciju predsednika Vlade ne oslovljavate sa "premijer", jer on to nije. Razlika je velika, predsednik Vlade je samo prvi među jednakima, a premijer je glavni baja, te iako oslovljavanje neće suštinski promeniti bilo šta, i iako taj čovek insistira na premijerstvu iz čisto kompleksaških, psihopatoloških razloga, ne morate mu bar činiti to zadovoljstvo. Em je pogrešno tako ga oslovljavati, em je vaspitno-pedagoški poželjno stvari nazivati pravim imenom.

  19. Pa ovo posao, još malo, pa ko sa NIS-om što smo prošli. Izgleda da ne umemo sa Rusima da pregovaramo. Uvek nekako ispadne na našu ekonomsku štetu. Valjda "tako treba"….

  20. Kamo srece da smo imali ovakvu saradnju i nabavku naoruzanja pre bombardovanja anda nas ne bi ni napadali pa izracunajto kolika bi tek onda bila manja steta a ne to sto placamo naoruzanje.

  21. Aman ljudi… Kompletno opremljen mig 29, godina proizvodnje 2009, u proseku košta 28 miliona dolara. Remont ovih iz 90ih nas košta preko 30 po komadu. Nemam ništa protiv poklona. Trebali su se zahvaliti i tražiti da kupe još 6 kompletnih u bojnom stanju za 180 miliona, a na ovima za remont da se uče kadeti. Ali ne…dajte nam krševe, mi ćemo da potegnemo milione iz budžeta za jahte na Maldivima i stanove na Menhetnu, a migovi mogu da zaprašuju komarce.

  22. Za mene je ovo nacionalna sramota!Ovaki pokloni u politici nepostoje!Nama avioni za bilo kakav rat nisu potrebni jer mi u vazdusnom ratu nemamo sta da trazimo, pogotovo ne sa ovim avionima secamo se kako je to bilo 99-te, pricali su nasi piloti na televiziji o tome! Nama trebaju avioni za cuvanje neba u vreme mira, a sto se tice cene pogledajte koliko bi kostalo 5 aviona marke rafal NOVIH, ako to nije u stanju nasa drzava da izdvoji onda sta reci i za vlast i za drzavu

  23. Sve se to pre ili kasnije vrati manje više, tako da ne želim da nagađam cifre!

  24. Sumnja u opravdanost nabavke naoružanja iz Rusije Beloriusije je neopravdana, jasno je rečena cena remonta aviona i jasna je cena potpuno novih avona, razlika je toliko očigledna a nakon remonta avioni su kao novi i cena će im biti višestruko niža od novih.

  25. Ovo je čisto podmetački članak, odiše politikom i nametanjem teme a suština je jasna–zašto se Srbija naoružava–, kao da Danas i autor rade za drugu stranu i protiv svog naroda.

  26. Pokloni manje koštaju nego što bi koštale stotine i hiljade civilnih žrtava bez tog oružja u sve izvesnijem svetskom sukobu.

  27. Napredak nije puko popravljanje prošlosti, on je neprekidno kretanje prema budućnosti.

  28. Naš novi čovek, naši novi putevi, naše nove ideje, naš novi kaput, naš novi cilj, naša nova prošlost, naš novi život, naši novi zakoni, naša nova budućnost, naši novi odnosi, naš novi izlaz, naša nova sredina.

  29. Ova donacija migova iz Rusije i buduća zajednička proizvodnja vojnog naoružanja sa Belorusijom, ni na koji način ne ugrožavaju preduzeće "Zastava oružje" jer se ne radi o istom proizvodnom programu. Postoji vojno naoružanje koje se ne proizvodi u našoj zemlji, a potrebno je našoj vojsci. Takođe, zašto ne bismo osnovali još neku fabriku iz oblasti vojne industrije?

  30. Koliko god kostaju jeftiniji su od kupovine novih,a obavljace bolje posao nego postojaca eskadrila aviona kao i svo zastarelo naurozanje vojske koje je koristeno za vreme raspada Jugoslavije na ratistima u BiH i Hrvackoj i u sukobima na KiM 9899 i u vreme NATO agesije na SR Jugoslaviju 99.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.