Pod sloganom „Kad je odmor, nije teško“ u Beogradu 23. februara počinje Sajam turizma čiji će zemlja partner biti Kina.
Direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije Aleksandar Seničić rekao je za RTS da je kulminacija potražnje za letnjim aranžmanima u vreme Sajma turizma i da posetioce očekuju veliki popusti – čak i do 50 odsto za određene destinacije.
Aleksandar Seničić je rekao za RTS da se turistički aranžmani za leto traže već od kraja novembra, ali da je kulminacija na Sajmu turizma.
„Biće velikih popusta, čak i do 50 posto za određene objekte na određenim destinacijama. Očekujemo da vidimo veliki broj posetilaca na sajmu“, rekao je Seničić.
Dodao je da će destinacije iz Srbije biti tradicionalno predstavljene u hali 4 Beogradskog sajma.
„Veliki broj naših kolega iz lokalnih turističkih organizacija, ali i manifestacije same će biti zastupljene tu. Prilika da na jednom mestu, a znamo da je Srbija destinacija koja je u poslednje dve godine veoma zanimljiva, vidite i odlučite koji je to novi kraj Srbije u koji ćete ove godine putovati“, naveo je Seničić.
Istakao je da se nakon kovid krize ponovo predstavlja i veći broj stranih izlagača, više od 30, a da je zemlja partner ove godine Kina.
„Ako znamo da Kina baš ne učestvuje puno na sajmovima i ne pridaje mnogo značaja na taj način, ovo je jedan veliki korak i čini mi se jedna dobra poruka da smo mi Kinezima veoma važni, ali i Kinezi nama, naravno, u suprotnom pravcu“, istakao je Aleksandar Seničić.
Govoreći o prolećnim aranžmanima, Seničić je istakao da je najveće interesovanje za evropske gradove, ali i da u proleće kreću i letnji aranžmani za Egipat.
Dodao je da je regija Antalije, koja je daleko od dela Turske koji je najviše pogođen zemljotresom, najpopularnija među turistima iz Srbije i da se ne očekuje da će tu biti poremećaja za predstojeću sezonu, ali da, kada je reč o zemljotresima, nikad ne može da se garantuje bilo šta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.