Kome se priviđaju banane na Aerodromu "Nikola Tesla"

Reagovanje na tekst potpredsednika Narodne stranke Vladimira Todorića "Grabimo ka banana državi" (Danas, 12. januar)

Ostavite komentar


  1. "Tesla" je dat na koncesiju zbog: @ Vlada i menadžment aerodroma nisu sposobni da se odazovu izazovu vazdušnog saobraćaja u narednom periodu.
    @ Budžetu Srbije bila je neophodna veća suma novca da zakrpi tešku rupu u javnom dugu.
    Šta građani Srbije imaju od eventualnih ulaganja u aerodrom u iznosu od 732 miliona, ništa. Koncesionar to ulaže za bolji rad i zaradu a nakon 25 godina ta investicija će biti izrabljeni i vratiće nam "zastareo" aerodrom za to vreme.
    Zorana kaže da koncesionar upravlja sa nekoliko aerodroma širom sveta, ne reče koji. Da li upravlja sa nekim u Francuskoj i koliko je pokušaja za koncesiju izgubio. Valja i to znati.

  2. Pa draga gospođo ministrice zašto ne demantujete g. Todorića na jednostavniji način, umesto da nam prepričavate njegova priviđenja i vašu "istinu" o koristnosti koncesije aerodroma za Srbiju i njene građane, objavite svu dokumentaciju od tendera do izbora i na kraju ugovora o koncesiji. Efikasno ćete nas ubediti da opozicija stvarno ima samo zle namere! Ovako i ja sumnjam a verovatno ne jedini da upravo svojim postupcima prikrivanja i mistifikovanja tih poslova vi imate zle namere prema građanima koje tako "neizmerno ljubite" ! Čik?

  3. Opte ova napuderisana, kao da nije bila u svakoj vlasti i bila mirođija u svakoj čorbi. Jedino ništa nezna o poslu koji radi ali na aerodromu je isprobala svaki komad nameštaja, zato se i najbolje razume u kvalitet usluga. Kakva dividenda, kakvo crno ulaganje. Gde će da naprave drugu pistu, da poruše sve kuće i uzmu placeve koje su kao radikali prodavali izbeglicama. Ko će da odgovara kada do kraja Er Srbhija bankrotira, opet DS i bivši, valjda ćemo dočekati da i ona jednom postane bivša

  4. Госпођо Михајловић,врло брзо ће се показати ко од вас двоје говори истину,ко полуистину а ко лаје на месечину из Боинга на линији Пашалук на води-предзиће цивилизација.Видећемо да ли се новац од продаје искористити за развој инфраструктуре око аеродрома и на њему, или за оно чега се сви бојимо.Враћање дугова ММФ-нду.Који су до те мере нарасли да нас неће спасити и да имамо још 10 милиона пензионера!Само суманут човек продаје златну коку јер неуме или не може да нађе домаћина ове успешне фирме која напредује.Много би нам се више исплатило да смо купили неког успешног менаџера из Француске или друге успешне земље по овом питању.Постоје и друге мале земље које имају на својим аеродромима френквенцију и од 55 милиона путника годишње.Као што је на пример амстердамски аеродром-Шхипол!Није ми јасно одакле извлачите толико ароганције у одговору господину Тодорићу.Поносите се са нечим чега би се сви требало стидети.Толика партија и толико "клинаца и клинки" под и без маски,да немате тим који би водио београдски аеродром. Намеће се једини логични закључак да ви и ваши медиокретети знате само да рушите и продајете.Кад нешто треба створити вучете Французе и Блеровце за рукав.Зар сте толико наивни па верујете да приватнику је више стало до српске инфраструктуре или до сопствене добити.Не верујем да ће се на аеродрому продавати-малине,шљиве или грожђе.Пре ћемо на њему куповати јапанску икебану из Камбоџе и дугорочне радиоактивне парфеме из Доминиканске Републике.Биће ту и путника- гутача пилула,;чија су црева пуна "белог".Да скратим-онај ко продаје шта му треба,куповаће оно што му не треба!!!

  5. Zanimljivo, ali samo za SNS botove, klijentelu i građane Srbije koji nasedaju na bajke AV i njegovih vernih slugu. A ta, renomirana kompanija, daje Vladi Srbije lovu, samo tako, valjda zato što su Zorana i Ana lepe, a predsednik nam je em lep i pametan, em obožava Francusku. Dakle, Zorana nas načisto ubedi da ćemo em da zaradimo lovu, em da će nam renomirana francuska kompanija za 25 godina vratiti aerodrom u vlasništvo. Kompanija, valjda, ne dobije ništa za tih 25 godina? Da možda država Srbija ne gubi tačno onoliko koliko kompanija dobija, a narode? Blago nama dok smo s njima.

  6. Obratite pažnju na ovu zadnju rečenicu: "Oni koji se iole razumeju u ekonomiju posle svega što je napisano vrlo lako bi mogli da ga ocene kao primarnog korisnika voća koje mu se priviđa". U našem narodu se kaže: U ČOVEKA I REČI ja bih dodao i rekao u Potpredsednice Vlade Srbije i ministarke građevine, saobraćaja i infrastrukture (tako je članak potpisan) uz to i profesorke I REČI. Aferim.

  7. Bana drzava smo od kako su AV i ova dama zaseli na grbacu gradjana Srbije. I po onome sto Srbija u razvojnom i ustavno-pravnom smislu to jeste, ali i u smuslu koji predstavlja odrednica – Misa Banana.

  8. Počim se ovoliko brecaju i ibrete, znači da ih je Todorić (ni u snu nisam njegov fan) pogodio pravo u centar. Banalizacija njegovih konstatacija, zamena teza (već viđena klasika kada se neargumentobano brane), izvrtanje suštine rečenog, podmetanje nečega što uopšte nije rečeno, tra-la-la objašnjenja,……….da bi se sve, na kraju, svelo na poentiranje sa poznatim južnim voćem. Tužno, zaista. Ali, ništa čudno i iznenađujuće.

  9. Nema šta pravo domaćinski. Sve što valja rasprodati, dati drugom da koristi a ti duvaj u prste posle. Šta su svi dosad uradili u korist Srbije. Ništa. Pa svakom je jasno da će stranac izvlačiti dobit, lažnim fakturama dobit srozati te nema ni poreza na dobit. Ne znam kako će Air Serbija sada poslovati pošto mu je Aerodrom opraštao 20 miliona evra godišnje pa opet u gubitku. U ostalom svi rezultati u privredi pokazuju katastrofalne rezultate i što je najgore to nije stalo.

  10. Gospodja ministarka se svadja sa autorom teksta i analize koncesije. To je vrlo zalostan vid diskusije i argumentacije, bila ona u pravu povodom tog poteza ili ne. Postalo je degutantno i jalovo ovakvo obracanje svakom ko postavlja pitanje opravdanosti poteza vlade i garniture. O opravdanosti poteza izjasnice se vreme, a o eleganciji i vaspitanju Zorane Mihajlovic znamo sve zahvaljujuci etiketiranju protivnika kao "paranoiku" kome se prividjaju banane. I to sve u izjavi za javnost.

  11. Изгледа да је Зорана Михајловић заборавила да је она до 2006. била чланица Г17, странке која је заједно са ДС вршила приватизацију тадашњих "добрих компанија које су продаване за малу суму новца и на крају уништене". Ако је она могла да постане напредњакиња (чланица СНС-а), ваљда и Тодорић, бивши члан ДС-а, може да постане народњак (члан Народне странке).

  12. Ponavljam ovaj tekst komentara i molim vas da ga objavite. Ne vidim da je uvredljiv jer on samo konstatuje rečeno iz teksta uvažene ministarlke i moj stav prema izrečeno i načinu na koji je izrečen.

    Komentar: : Ne želim da diskutujem tačnost celog teksta uvažene uvek prisutne ministarke, ali poslednji pasus teksta glasi: "I na kraju, ako uvaženom opozicionom funkcioneru izgleda da je koncesija primer da Srbija grabi ka banana državi, oni koji se iole razumeju u ekonomiju bi posle svega što je napisao vrlo lako mogli da ga ocene kao primarnog korisnika voća koje mu se priviđa.
    U našem narodu postoji jedna lepa i nada sve istinita izreka " u čoveka i reči" a ja bih ovde dodao u Potpredsenici vlade Srbije i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture (tako je potpisana na kraju ovog teksta), profesorke i REČI Aferim profesorka, samo tako nastavite.

  13. Od donošenja novog Zakona o planiranju i izgradnji, koji je garantovao da divlje gradnje u Srbiji više neće biti, prošlo je gotovo tri godine, a nelegalni objekti i dalje niču. izvor: Danas 13.01.2018. Nismo jos culi vasu izjavu o toj cinjenici veoma cenjena drugarice ministarka Mihajlovic.

  14. Svakako da sva državna,odnosno javna preduzeća trebaju da se privatizuju,bez izuzetka i to pod hitno. Dosta je bilo komunizma i pljačke naroda. Ministarka je postavljena da to sprovede i sa koridorima i putevima,a ne da zagovara ukrupnjavanje,jako bi lakše sisali pare od naroda. Neka da odgovor što se to do sada nije uradilo,i odakle joj smelost da prima veliku platu a da neradi svoj posao.

  15. Kao ekonomista sa dugim stažom na aerodromu mogu sa vama da polemišem sa svim argumentima protiv koncesije a postoji samo jedan ZA a to je da mnogo njih je na teretu moje kompanije tako sto primaju platu a ne rade nista isto kao sto ste bili i vi 2 godine!!!

  16. Gospodin Todorić dao je jednu vrlo ozbiljnu analizu postupka davanja Aerodrom NT pod koncesiju, u kojoj je izneo niz pravnih manjkavostu u sprovođenju postupka koje, ako su se zaista desile, bacaju sumnju na legalnost postupka, a samim tim i na njegovu ekonomsku i društvenu opravdanost. Članak sam doživeo kao najmanje političan stav od svega što je u vezi predmetne koncesije objavljeno u medijama. Od gospođe Mihailović se kao od resorne ministarke, a još više kao od doktora nauka, ako se već osetila prozvanom da odgovori na iznete navode, očekivalo da ih argumentovano ospori ako nisu valjani i da ponudi kontra argumentaciju u korist odluke. Nažalost, njen odgovor je samo jedan nepristojan i sirov politički pamflet koji je sumnju da se ne radi o čistom poslu samo pojačao. Odgovor je uvredljiv ne samo za gospodina Todorića, nego vređa i elementarnu inteligenciju nepristrasnih čitalaca. Nažalost, ništa neočekivano od ministarke Mihailović.

  17. Ako sam do sada i bio sumnjičav u pogledu iskrene pripadnosti Z. M. stanci sns, posle ovog pamfleta više nisam . Čestitam, ministarko, prava ste jer su vam argumenti u nivou destinacije Kalenića Guvna.

  18. Osim autentične radikalske arogancije, koja se javnim govorom siri kao kuga od dolaska na vlast poslodavca gospođe Mihajlović, u ovom " odgovoru" nismo čuli nista konkretno . Samo prazno parolaštvo i lične diskvalifikacije. A sve je moglo vrlo lako biti razjašnjeno jednostavnim objavljivanjem ugovora o koncesiji. Sto bi, obzirom na javni interes , trebalo da je neka obaveza , a ne pitanje nečije dobre volje.

  19. "O tezi da je prekršen Zakon o sukobu interesa zato što je francuska kompanija bila konsultant u ovom poslu ne bih želela da trošim prostor."

    Trošićete vi zatvore, kada sudovi i tužilaštva budu očišćeni od vaših poltrona.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.