Kompanija za analizu tržišta Nielsen obeležila je danas 15 godina poslovanja u Srbiji. Prema rečima Andreja Dvojčenkova, generalnog direktora Nielsena, misija te kompanije je da svojim klijentima pruži što jasniju sliku i podatke o tome šta potrošači i kupci kupuju, ali i gledaju.
– Nielsen ide u korak sa trendovima na tržištu kako bi klijentima mogla da omogući korisne, praktične i konkretne alate koji im pomažu da donose strateške odluke u poslovanju na svakodnevnom nivou. Svet u kome se kupac nalazi se menja brzinom bez presedana, u kome se mediji i trgovci prepliću. Zato smo fokusirani na inovacije- istakao je Dvojčenkov.
Ivan Šašić, konsultant za napredna ispitivanja kompanije Nielsen u Srbiji, objasnio je na koji način tehnologija utiče na kupovne navike u Srbiji.
– Generalno kupac se menja kroz vreme. Naši kupci su upoznati sa asortimanom trgovaca. Cene su nam jako bitne, sve više se ceni vreme, pa je bitno da prodavnica bude blizu. Promocije i dalje ostaju bitne, pa je u prethodnoj godini 38 odsto kupovine obavljeno kroz promocije, a toga su svesni i trgovci- rekao je Šašić.
Nielsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja posluje u više od 100 zemalja sveta, a svojim klijentima nudi analize koje pomažu u razvoju i praćenju tržišta. Takođe, meri gledanost i oglašavanja na TV ekranima, prati prodaju robe široke potrošnje i omogućava proizvođačima i trgovcima uvide o kretanju kategorija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.