Koridori krivi za Grdelicu

Zbog čega je došlo do pucanja asfalta na tek izgrađenom auto-putu

Ostavite komentar


  1. Uz dužno poštovanje, sudeći po fotografijama sloj asfalta je oko 5-6cm, umesto 15-ak tako da nije u pitanju greška nego prevara. Jedino se izgleda nije računalo da ce tako brzo biti otkrivena.

    1. Rolovicu, upravo to. To svi rade, ne samo kod asfaltiranja. Sistemski se laze i kod kopanja temelja objekata, mostova..Uvek ukradu metar u dubinu, dva ili tri. Sve se “stedi” i preliva u dzepove bandita.

  2. Nadam se da pod sanacijom podrazumevate menjanje kompletnog gornjeg sloja a ne zakrpe kako je sada urađeno. Pa kada kupite novo odelo ne stavlja se zakrpa posle 15 dana.

  3. Limski asfalt? Prvi put cujem za tako nesto. Postoji liveni asfalt, ali se on
    uglavnom ugradjuje na mostovima I rampama. Mozda je kolega iz Komore mislio na SMA tip asfalta. Nije problem u asfaltu vec u donjoj podlozi.

    1. Srbija ima ubedljivo najgori autoput u celom regionu. Cak su i novifuneli gori od onih u Makexoniji. Autoput od Doljevca do Nisa katastrofa.

  4. Gradjevinski Dnevnik je Alfa i Omega na Gradilistu(bilo nekad) u njemu se
    Svakidnevno belezeni svi bitni dogadjai za napredovanje radova upisivani od Izvodjaca radova,nadzorni organ je ako je imao primedbe prvenstveno
    na kvalitet radova,ispunjenje rokova …. upisivao uDnevnik,koji je
    obostrano potpisivan.
    Ako je taj Dokument uredno vodjen nema problema za utvrdjivanje
    odgovornosti.

  5. Pa ne moze i moj hotel Tonanti u Vrnjackoj Banji i kvalitetan auto put. Mora malo vise menia manje vama. Vas ex disa Dmitar

  6. Greška u tekstu je da se pominje nadzor u kontekstu vremena nakon izvođenja radova dok se nadzor od strane stručnih lica obavlja u toku radova. Ovde se misli na kontrolu kvaliteta ugrađenog materijala a ta kontrola se obavlja uzimanjem uzoraka i testiranjem. Nadzor se imenuje od strane investitora, i on radi u interesu investitora, odnosno, vrši proveru kvaliteta radova i njihovu kompletnost, a vrši i proveru atesta upotrebljenih materijala i dr. Izvođač snosi odgovornost za izvedene radove, ali ako ih je nadzor odobrio onda ih investitor mora platiti, a ako radovi ne odgovaaju po kvalitetu, onda nadzor mora da odgovori zašto je dao saglasnost u ime investitora.

  7. Sad će Zorka Koridorka da isčupa uši predsedniku nadzorne komisije. Neće jako, zato što ga je sama postavila na to mesto.

  8. Ovaj predlog je najverovatnije u Srbiji nemoguc: Uzeti laboratorijske uzorke na svakih 50 metara puta, ili po potrebi, ispitati. Ovo mora da radi nezavisna institucija, sto u Svetu nije potrebno naglasavati. Kako je put u Srbiji, to jedino moze da radi strana firma. Rezultati ce biti jasno kao na dlanu.

  9. Ваљда у Пројекту треба да пише која врста асфалта се поставља и која дебљина, а када се поставља ту мора да буде шеф градилишта и надзорни орган, и шта онда ту није јасно.Али је изгледа јасно да ту има много назови стручњака са дипломама ала Мали&Неша,Ала се свет мења.Некада било „Далмацијо земљо магараца“.

  10. Свака иоле озбиљна асфатна база мора да има технолога који даје рецептуру за асфалтну масу. Да ли се уграђује камен еруптивац или кречњак, крупноћа зрна, додатак филера (ситни камени прах), колико се додаје битумена и којег квалитета, и ту има различитих битумена, дебљине носећих слојева одређује пројектант, и ако се све одради како треба, без „уштеда“, асфалт мора да буде добар. С обзиром да се код нас постављају „стручњаци“ по партијској линији, то важи и за надзор, онда долази до оваквих пропуста. Оне „уштеде“ су, ипак, главни кривац за неквалитет. Сви се ту уграђују и нико није имун на новац.

  11. U ulici Cara Dusana u Zemunu od kuce Branka Pesica do medicinsko-masinske skole je pre 20 godina postavljen sloj asvalta koji ni dan danas nema ni jednu pukotinu i rupicu. Pronaci u gradskoj dokumentaciji ko je to radio i ko je zamesao taj asvalt i sve ulice u gradu uraditi na isti nacin. Nema tu neke mudrosti, samo ponavljati oni sto rade uspesni.

  12. Kada je kupim I posteno platim Nov telefeon I on se posle samo mesec Dana pokvari to vise nije novo. Ja zahtevam da mi prodavac preda na upotrebu potpuno Nov telefeon ne zelim popravljan,krpljen I slicno pa da onda cekam kada ce se ponovo pojaviti neki kvar….Bruka za drzavu!

  13. Mrkonjic slabo zna kako se grade putevi.
    To je pokazao na deonici Ub Lankovac gde se lose radilo a nadzora nije bilo.
    Pustanje u saobracaj se moze sa privremenom dozvolom samo ako je bezbednost obezbedjena.
    Rodic i Mr konjic su pokazalu sta znaju u zadnjih 20 25 godina svog rada

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.