Kraj fabrike koja je motorizovala bivšu Jugoslaviju

Tragom vesti da je u Zastavi automobilima pokrenut stečajni postupak

Ostavite komentar


  1. Nikad mi nije bilo jasno kako su toliko dugo mogli da prave jedan isti auto – Yugo, a da ga ni malo ne unaprede, tolike godine je radila fabrika, a modele automobila mozes nabrojati na prste, stvarno neverovatno. No, steta u svakom slucaju.

  2. Deindustrijalizacija Srbije je zavrsena . Srbi su postali beraci jagoda i proizvodjaci upletenih kablova kao i posluzno osoblje u EU(frizeri, manikiri,konobari , bolnicari i lekari po EU). Kapitulacija je kompletna i bezuslovna. Plan,,Morgentau,, za Srbiju je sproveden iako je bio namenjen Nemackoj posle poraza u Drugom svetskom ratu.

  3. Neverovatno, od sve istorije ni reci ni pomena o bivsem ministru finansija i ekonomije koji je delio sakom i kapom stranim kapitalistima da dodju za dzabe, zaposle za dzabe, iznesu neto profit i posle toga nestanu kao i on sam sto je nestao. Ne znam samo u kom veku ce ovaj krimial da se procesira i zasto o tome cute ama bas sve vlade do dana danasnjeg.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.