„Kod Ušća urađeno suprotno od onoga što je stav struke“: Da li je kružni tok uvek dobro rešenje za saobraćajne gužve?

Ostavite komentar


  1. Dođite u Novi Sad da vidite naše kružne tokove. Recimo, imamo turbo kružni tok, posle 15m imate pešački prelaz (gde stoji znak da pešaci i biciklisti propuštaju vozila, ali sa obzirom da to nema nigde u svetu, vozači i dalje staju i propuštaju pešake i bicikliste) a posle nekih nepunih 50m imate semafore. I da vidiš kako turbo „pičimo“… Naročito tu između 15h i 16h.

  2. Nije to nista. Kad nam sa zapada stignu pametni semafori, pa jedan koji naidje iz nekog sokaka zaustavi ceo buler, pa taman bulevar krene, naidje drugi, pa njih 50 stoji zbog SMART tehnologije i jednog auta

  3. Profesor Milan Vujanić je izgu io svaki autoritet kada je posle prvih sudara na Ušće kružnom toku optužio vozače kako ne znaju da voze u njemu. Problem je odmah bio očigledan: 1 pravac je mnooogo opterećeniji. Prestanite da njega „konsultujete“, neka uživa u penzijskim danima

  4. Kruzni tok pravi guzvu i od strane grada u periodu dana kada je nikada nije bilo guzve da bi na silu ugurali automobile u kruzni tok,užas.

  5. Za visoki intezite sabraćaja kružni tok ne rešava problem. Samo vijadukti gde je to moguće. Ispred Brankovog mosta je to bilo rešenje rasterećenja saobraćaja.

  6. Kružni tok NIKAD nije dobro rešenje, a naročito ne u Serbistanu gde su vozači bahati i nedisciplinovani.

  7. Ko uopšte pita i sluša struku? Odluke najčešće donose polupismeni vlasnici kupljenih diploma. Što je najgore, njihove brljotine je teško i skupo ispraviti, a ko zna koliko su para za to bacili.
    Trenutno su u modi kružni tokovi, kao što su pre njih bile kocke, pa popločavanja, pa fontane (na 300 metara jedna česma i četiri fontane, a i peta je u planu na istom prostoru), pa podzemne garaže, pa svemirske pijace. Sada su na redu i sceni kružni tokovi.
    Da, @ Dare, pokusni kunići.

  8. Po meni problem su semafori koji ne rade u tkz. „zelenom talasu“ već rade svaki za sebe. Zato se i stvaraju gužve. Semafori na jednoj raskrsnici rade po pincipu pravac i levo skretanje, pa onda drugi pravac i njegovo levo skretanje. Za to vreme tramvaji stoje. A u pravcu iz sporednih ulica negde se puštaju oba pravca sa levim skretanjima ili puste pravce, pa leva skretanja ili pravac i levo skretanje. Tako da se na sledećoj raskrnici pravi gužva. Velika greška je što tramvaji idu sredinom ulice umesto krajnjim trakama. Ali za to ne treba biti naročito pametan, već pustiti stručnjake da naprave sistem pametnih semafora koji se raditi sinhronizovano i povećati protok saobraćaja. Naravno, tamo gde ima mesta proširiti ulice maksimalno. Međutim, to dokucati vlastima u glavu je teži posao nego svi projekti zajedno.

  9. Kružni tok je dobro rešenje tamo gde vozači znaju da voze.Ovde 90 posto vozača ne zna da u kružnom toku važi pravilo desne strane ( u samom toku) i uvek onaj koji je u unutrašnjem prstenu seče onog koji je u spoljašnjem, sa njegove desne strane.To rade čak i vozači GSP-a .

  10. Tek su počeli da ga grade, ja sam rekao da će posle par nedelja da stave semafor. I nemam fakultet, a kamoli saobraćajni, da mi u startu ne bude jasno, da je kružni tok na tom mestu, budalaština. Ali… treba da se peru pare sa jedne strane… a sa druge, naprednjaci će uvek da urade šta njima odgovara zarad nekih njihovih projekada..

    BTW… koliko je koštala prepravka ispod Brankovog mosta?! Prvo su tu stavili kružni tok i neke kocke… A onda su, maknuli kružni tok, povadili kocke i afaltirali. Oni nema šanse da nešto iz cuga urade kako treba. Sreća pa je onaj mufljuz Đilas što i vrapci znaju da se nakrao 600 miliona evra, zidao bul Revolucije (ovima se raspale kocke na trgu, Požeška u rupama) a pogotovo ova dva mosta. Da su naprednjaci pravili mostove, pa do sada bi bio masakr u padu mosta u reku.

  11. Kružni tok je rešenje za raskrsnice sa saobraćajem slabog i umerenog intenziteta gde se gubi bespotrebno vreme u čekanju na semaforima, troši gorivo i povećava zagadjenje. Ovde gde su vozila u koloni je potpuni promašaj

  12. U Kairu postoji samo par semafora..Africki nacin vožnje podrazumeva haos i samoregulaciju. Taj nacin vožnje se uvodi kod nas sa kružnim tokovima koji su sjajni za zabiti ali ne za evropsku metropolu. Bez svetlosne signalizacije u gradovima postaćemo poput Kaira a to i jeste cilj ove divljačke neuke i zlonamerne i vlasti i lažne prodate struke

  13. Kružni tok često je praktično saobraćajno rešenje za VEĆI protok vozila, ne BRŽI. Brže u saobraćaju podrazumeva nešto drugo.

  14. To ste expert priča u svetu radi AI već duže vreme.Pitanje je koliko expert ima uspešnih projekata iza sebe , ili je expert za tastaturu

  15. Jao kakva simulacija i ostalo… Simulacije su nama svaki dan, Pančevački gde ste na kraju 2 izlaza sa mosta stavili 2 semafora, jedan ka Bulevaru Despota Stefana a drugi ka Bogosloviji pa na samo 20 metara od tog semafora pešački pa na 5 metara od njega kružni tok. To je prošlo verovatno neku simulaciju u prošlom veku jer u ovom bi program verovatno zabagovao na samom početku… Sve stručnjaci…

  16. Kružni tok je bezbedniji i manje traumatičan,semafor je stres i opasan po život zbog vozača siledžija.

  17. Kruzni tok je odlicno resenje za kulturne vozace i vozace koji se znaju ponasati u njemu , sto nije slucaj sa vozacima u BG, veoma bahati i nekulturni vozaci , ogromna vecina njh, semafori.ispred kruzn9g pa i u sam9m kruznom toku su sasvim normalna pojava npr u GB gdje se vozaci medjusobno postuju …
    LP

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.