Labović (TOS): Kinesko tržište od izuzetnog značaja za srpski turizam 1Foto: Beta/Miloš Miškov

Direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović ocenila je danas da je tržište Kine od izuzetnog značaja za srpski turizam, saopštila je organizacija.

„Organizovali smo dolazak najznačajnijih agencija iz Šangaja i regije, što će, sigurna sam, doprineti da se naša turistička razmena sa Kinom podigne na još viši nivo“, kazala je Labović posle brojnih sastanaka u Beogradu predstavnika kineske i srpske turističke privrede.

Kineska delegacija je u poseti Srbije od 17. do 22. marta. TOS je u saradnji sa avio-kompanijom Er Srbija, lokalnim organizacijama i hotelima, organizovala studijsku posetu delegacije kineskih agencija – prve grupe kineskih organizatora putovanja nakon što su uspostavljeni letovi između Beograda i Šangaja.

Labović je ocenila da su, osim „izuzetnih bilateralnih odnosa između Srbije i Kine“ i rezultati turističke saradnje „odlični“ zahvaljujući, kako je dodala, bezviznom režimu i direktnim avio-linijama.

Podsetila je da su turisti iz Kine tokom 2024. godine bili na trećem mestu po broju dolazaka i noćenja, kao i da je zabeležen rast od 72 odsto u odnosu na 2023.

U januaru ove godine, kako je dodala, rast je bio 82 odsto u odnosu na isti mesec 2024. godine.

Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, tokom 2024. godine u Srbiji je boravilo 156.644 turista iz Kine, koji su ostvarili 404.047 noćenja, a u januaru ove godine je zabeleženo 10.136 dolazaka i 30.668 noćenja kineskih turista.

Kineska delegacija, koju čine predstavnici 10 vodećih agencija iz Šangaja i Hangdžoua, obišla je Taru, Mokru Goru, Zlatibor, Uvac, Sjenicu, Novi Pazar, Frušku Goru, Novi Sad i Beograd.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari