
Direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović ocenila je danas da je tržište Kine od izuzetnog značaja za srpski turizam, saopštila je organizacija.
„Organizovali smo dolazak najznačajnijih agencija iz Šangaja i regije, što će, sigurna sam, doprineti da se naša turistička razmena sa Kinom podigne na još viši nivo“, kazala je Labović posle brojnih sastanaka u Beogradu predstavnika kineske i srpske turističke privrede.
Kineska delegacija je u poseti Srbije od 17. do 22. marta. TOS je u saradnji sa avio-kompanijom Er Srbija, lokalnim organizacijama i hotelima, organizovala studijsku posetu delegacije kineskih agencija – prve grupe kineskih organizatora putovanja nakon što su uspostavljeni letovi između Beograda i Šangaja.
Labović je ocenila da su, osim „izuzetnih bilateralnih odnosa između Srbije i Kine“ i rezultati turističke saradnje „odlični“ zahvaljujući, kako je dodala, bezviznom režimu i direktnim avio-linijama.
Podsetila je da su turisti iz Kine tokom 2024. godine bili na trećem mestu po broju dolazaka i noćenja, kao i da je zabeležen rast od 72 odsto u odnosu na 2023.
U januaru ove godine, kako je dodala, rast je bio 82 odsto u odnosu na isti mesec 2024. godine.
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, tokom 2024. godine u Srbiji je boravilo 156.644 turista iz Kine, koji su ostvarili 404.047 noćenja, a u januaru ove godine je zabeleženo 10.136 dolazaka i 30.668 noćenja kineskih turista.
Kineska delegacija, koju čine predstavnici 10 vodećih agencija iz Šangaja i Hangdžoua, obišla je Taru, Mokru Goru, Zlatibor, Uvac, Sjenicu, Novi Pazar, Frušku Goru, Novi Sad i Beograd.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.