Letovi kasne, država upozorava operatera, a putnici ispaštaju: Šta to „koči“ Beogradski aerodrom“?

Ostavite komentar


  1. Aerodrom Nikola Tesla i Air Serbia su proverena i sigurna opcija za nerviranje i previše loše usluge.
    Za izbegavanje

  2. Imamo vrlo razvijenu IT industriju, a aerodrom koristi tudje sisteme.
    Vlada je kad i kad mogla dati nalog da se napravi vlastiti software za kompletno funkcionisanje aerodroma, medjutim od toga nema provizije, treba uzeti tudji software.

  3. Iako veliki imaju praksu da se skrivaju iz kompanije , provajdera, opreme – iz svega su ipak ljudi ! A konkretno , na AB je jedan čovek ,, naš , koji je dobio očigledno prevelik posao da vodi IT i komunikacije . Uz klasično maskiranje neznanja sujetom , ovde postoji i dodatni problem : čovek nije vazduhoplovac vać IT-jevac , softveraš .
    A ti ljudi neretko imaju ozbilja problem poimanja analognog , šta više orgasnkog ( “oh užas!!”) sveta oko njih . Avioni i danas mogu da ukrcaju i putnike i bagaž i da polete i slete bez ijednog kompjutera. Ili bar bez nekog umreženog čuda .

  4. Da nije smešno bilo bi tragično. Isporuka prtljaga je katastrofalna na ovom aerodromu. Uspeli su lošu kompaniju Vansi da zamene još gorom. Neverovatan je nivo nesposobnosti.

  5. Šta ih upozorava pa država im je i dala sve to da upropaste, zna se vrlo dobro da je koncesioni ugovor i dalje tajna. Pritom ići će sve i dalje na gore a o samom kvalitetu radova i usluga da ne pričamo,jednom rečju katastrofa.

  6. Isto tako će država da upozorava Rio Tinto da treba da se pridržavaju propisa i ugovora.
    Aerodrom N. Tesla je teško ćubre. Mislim na pravo đubre. Kante za đubre se prazne kada se prepune, plato ispred ulaza/izlaza je odvratan, parking je 400 na sat, a plaćate ga i kada avion koji očekujete kasni nekoliko sati. U holu za dolaske ima dvatesetak stolica na dvesta i više ljudi koji nekog čekaju. U holu za odlaske mislim da nema ni jedne stolice. Kafić u starom delu aerodroma je odvratno prljav i ne znam kako uopšte može da ima sanitarnu dozvolu. Ljudi koji rade u pomoćnim službama su obučeni dripački (izgužvana odeća, neuredni, neobrijani, nose patike, ne liče na službenike), a tako se i ponašaju. Slika i prilika države.

  7. Vansi je pre svega građevinska firma. Ovde su, kao i na sve ostale aetodrome, došli da odrade i naplate građevinske radove. Čak i to su uradili loše, jer novi deo aerodroma prokišnjava prilikom svake kiše.
    Nažalost ugovor nije slučajno tajna, jer takav da bi nas njegovo raskidanje koštalo mnogo više nego da ih istrpimo još tih 20-ak godina. Osim toga Vansi je toliko velika firma da ima veći promet nego Srbija. Uz to, iza njih stoji i Francuska kao država.

  8. EU na delu. Lepa ilustracija, u kojoj ne možemo da im nađemo izgovor da su nesposobni, jer smo mi najgori. Od projekta, preko izvođenja do upotrebe i funkcionisanja, sve je katastrofalno loše.

  9. Aerodrom Nikola tesla nesposoban kadar na ozbiljna mesta nesposobni ljudi , šetaju suknje po aerodromu , menzies aviation katastrofa, ceo menadzment smeniti , ljudi preko veze kao beskorisna masa na budzetu aerodroma .

  10. Svi imaju po deo krivice ali iz prve ruke ovde je 50% netacnih informacija. Vesic spinuje, dve reci tri laži. Ovaj „strucnjak“ na kraju nema pojma osnovne funkcionalnosti sistema. Ali svi su pametni…

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 8. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.