Lidl otvara 16 prodavnica 11. oktobra

Ostavite komentar


  1. Lidl je trebao da otvori prodavnicu u Apatinu, trazili su biracki spisak iz opstine da provere trziste. Dobili spisak od 20.000 ljudi. Po njihovoj , realnoj proceni u gradu zivi 12.000. Planiraju da tuze opsinu zbog obmanjivanja i 8000 nepostojecih glasaca. 🙂

  2. Pozdravljam sa odusevljenjem vas dolazak u nas grad.
    Ocekujem bolju ponudu i zdraviju konkurenciju obzirom na cuvenu reputaciju u svetu.
    DOBRO NAM DOSLI>

  3. Lidl je prodavnica jeftine robe nizeg kvaliteta. Ovaj lanac prodavnica ce unistiti prodavnice sa kvalitetnom robom. Srbijo, dobro dosla u svet plasticnog voca i povrca i raznoraznih zasecerenih laza.

    1. Aleksandre Vase pausalne izjave cemo proveriti, da li je ceo LIDLOV potrosacki svet lud pa kupuje kod njih ili ste vi u zlonamernoj zabludi, ja cu ipak sam proceniti !

      1. Postovani Slobodane, ja zivim u inostranstvu i ne kupujem u Lidlu upravo iz gore navedenog razloga, a imam dovoljno novca da kupujem kvalitetnu robu i naravno visoko postavljene standarde da znam sta je dobra hrana. A sto se tice potrosackog sveta i metodologije stvaranja vestackih potreba i „cool brand-ova“ to mozemo drugom prilikom. Pa pola Srbije gleda „farmu“, a pola ne gleda. Jel ova druga polovina „pausalna“?

        1. U Srbiji inače sve sam suvi kvalitet. Istina je da je Lidl u Evropi lanac prodavnica jeftinije robe, nižeg kvaliteta, ali u Srbiji to neće biti slučaj. Kod nas će biti ravnopravan takmac, jer ostali strani i domaći lanci ne nude mnogo kvalitetniju robu. Tužno, ali istinito.

        2. A da, što se tiče „plastičnog povrća“.. isto takvo plastično povrće je i na pijaci kod seljaka, jer je gajeno po istom principu, nalivano vodom u plasteniku, da bude što lepše i veće, što teže i brže na tezgi, kako bi i seljak bio konkurentan u odnosu na prodavnicu.
          Dakle to ništa nije bolje nego krastavac iz Portugalije.
          Paradajz je danas sav plastičan, zelen, kiseo. Ne pamtim kada sam pojeo pravi paradajzu Srbiji, jer niko ga ne uzgaja više, jer navodno sav je kvrgav i ružan, pa neće ljudi da ga kupuju.
          Jedino se paprika šilja još drži, jer ionako ide u Ajvar pa nema veze što je ružna.
          U kući jedemo pravi paradajz stare sorte. A samo zato što ga tast i tašta gaje u bašti na selu, i ostavljaju deo roda za seme narednog. Jer seme takvog paradajza nema više da se kupi.
          U toj realnosti, jedan Lidl, na sve ostale lance, ne manja apsolutno ništa na gore. Ako išta, borbom za tržište može samo potrošačima ponuditi istu robu jeftinije, pa će potrošač još i imati kakve koristi od toga, bar neko vreme.

        3. Moj dugogodisnji prijatelj u Berlinu, bivsi pomocnik ministra,bio
          Savetnik kod Simensa i Vestalpine,danas putuje po Svetu pocev
          od Patagonije,Antartika…..Aleksandre snabdeva se u Lidlu.

      2. U zemlji u kojoj narod „nema leba da jede“ suvišna je rasprava o tome kako će Lidl (svojom veličinom i kapitalom) uništiti lance ili male prodavnice sa kvalitetnom robom.
        Drugo, mi takvih ni nemamo, u suštini. Sve su to lanci koji više nit su u vlasništvu kompanija Srpskih, nit postoje takvi koji drže kvalitetnu robu, nego je ponuda svuda ista, i u ničemu se ne razlikuje od ponude Lidla, a ako ne i obrnuto.
        Sam u inostranstvu pazarim u Lidlu, ne samo zaot što mi je odmah preko puta stana, nego zato što ima određenu robu koja ima bolji odnos cena/kvalitet, nego što je to u konkurencije.
        Za ono što nema, odem tamo gde ima. Doduše minus jedan lanac koji je nedavno propao, kombinacijom niskog standarda građana, ali i „potisnuo ih veći“ efektom, jer prosto nemaju toliko prodavnica kao drugi, pa te robe više nema, ili se za nju mora trčati na sto strana.
        Kvalitetno prehrambeno se može kupiti samo od seljaka, ili od seljaka na pijaci (a ne od preprodavca koji kupuje u Metrou pa valja na pijaci)
        O kvalitetnoj drugoj robi, takođe ne vredi pričati, jer prosečan potrošač je inako već kupuje ili kod kineza, ili u malobrojnim „supermarketima tehničke robe“ koja je kvalitetom ništa bolja od one koja se prodaje u Lidlu, a iz iskustva rekao bih i gora od toga.
        Dakle, sve što je Aleksandar rekao stoji, ali se apsolutno, ber ne u bilo kojoj značajnoj meri, ne može primeniti na Srbiju.
        Osim dela koji male privatne radnje stavlja u opasnost od nestajanja, ali ta opasnost postoji odavno, jer imamo već više lanaca koji istu robu nude jeftinije, tako da ništa to novo nije.
        Ono što je tužno u celoj priči, i što je već viđeno u zemljama koje su imale istu priču, je to da „dolazeći“ Lidl uživa dodatne privilegije(subvencije, poreske olakšice, no već je to uobičajena praksa u srbiji..) kao veliki igrač, dok ovi mali ne da nemaju privilegije i olakšice, nego im država još i otežava(gde je Srbija već odavno blistavi primer borbe protiv malih i srednjih preduzetja)
        Dakle sve u svemu ništa novo ni tu, i jedino što Lidl može u Srbiji, je da nižim cenama donekle potisne ostale konkurente.
        A dal će da tržište da drži i novce ubira Švaba, Grk, Rus…nama potrošačima sasvim je svejedno, jer ni od jednih ni od drugih nemamo ama baš ništa.
        Hteli smo kapitalizam, pa evo nam ga.
        Nestali su mali lokalni lanci u vlasništvu samih radnika,
        a preostali privatni(u vlasništvu lokalnih privrednika) vode neravnopravnu borbu sa velikim korporacijskim lancima,
        a kako se to sve završava, svakome je valjda jasno.
        Nije Lidl kriv, mi smo govna.

    2. Svaki dan ovde u Berlinu idem u Lidl,gde kupujem prehranbene artikle i jako sam zadovoljan,ako nesto sto u Lidlu nema kupujem u Rewe-u,
      ta dva lanca su skoro na istom nivou Cena.

    3. Ništa manje plastično nije ni voće i povrće koje kupujemo u ovdašnjim prodavnicama. Preprodavci su dogurali, konkurentno se boreći, i do pijaca na kojima bi trebalo da je voće i povrće bar za nijansu manje plastično. Sve je manje „neplastičnog“ voća i povrća i kod domaćih proizvođača. Svima je kvantitet iznad kvaliteta, osim nama kupcima. Od „Lidla“ očekujem isto.

  4. Ukratko ne vidim veliku razliku u kvalitetu izmedju Lidla i Merkatora,samo u prvom nema kore za Pitu.Za one koji ne znaju sta ce sa
    Parama ovde u Berlinu ima Kadewe i Lafajet sa produktima iz Uvoza.

  5. A gde tu Kraljevo ? Boze dragi kraljevcane i sam Bog zaboravio. A drzava maze oci sa turskom konfekcijom. U Kraljevo bas i nista od ovi lanca ne moze jer zna se ko ima prioritet.

Ostavite komentar


Ekonomija

Bajden odbio da proda Ju-Es Stil Japanu

Bajden odbio da proda Ju-Es Stil Japanu

Odlazeći predsednik SAD Džozef Bajden odbacio je danas ugovor vredan skoro 15 milijardi dolara kojim se predlaže da japanska kompanija za proizvodnju čelika Nipon Stil kupi američku firmu Ju-Es Stil.

Naslovna strana

3.januara 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.