Lokalne vlasti redom nude aerodrome Vladi Srbije

Posle gradonačelnika Kraljeva, i prvi čovek Užica ponudio državi da preuzme lokalnu vazdušnu luku

Ostavite komentar


  1. Užice možda i nije loša ideja zbog blizine Zlatibora,možda i privuku turiste.

  2. Čelnici lokalnih vlasti su svesni da je pametnije dati državi Aerodrome da država upravlja I da ulaže značajna sredstva u Aerodrome. Na red je došao I Aerodrom Ponikve iz Užica.

  3. Постали смо ретардирана држава!Ко ће боље коме ући у анус,боље пролази.
    500 хиљада пунолетних грађана треба организовано да крену ка Хоргошу са све паролом „Срећно у даљем раду“,па нека воде ретарде и шегаче се са полусветом који и гласа за њих

  4. Dakle,kad nemaš para ni kadrova da upravljaš nečim,pozoveš Svemogućeg u pomoć!Mnogo je teže priznati da nemaš dovoljno mozga da radiš posao koji ti je poveren,jer va nisi ni zaslužio svojom stručnošću i sposobnošću,već količinom dupeuvlakaštva!Da li vam je,gospodo gradonačelnici,ikada palo na pamet da pozovete ljude iz Niša i zamolite ih da sa vama podele iskustva o tome kako postati uspešan?Naravno da nije,jer pamet je odavno proglašena za osobinu nepodobnu za političko napredovanje.Srećno sa aerodromima,mada lično mislim da biste,sa takvim mentalnim kapacitetima,pre trebali da se okrenete uzgoju krompira,tu nema promašaja!

  5. Ukoliko drzava uzme niski aerodrom onda ce se boriti da oporave aerodrom i da posluju sa plusem a ne za minusem.

    1. Država neće da uzme niški aerodrom kao što kažeš jer grad nije ispoštovao ugovor iz 2009 o preuzimanju aerdroma. Tako da aerdrom mora da se vrati državi jer 9 godina grad nije uradio ništa što se obavezao da će uraiti.

  6. Samo nek odu pod kontrolu države, a poznato je da niskobudžetne kompanije izbegavaju državne aerodrome. Ako su vođa sekte i država dobar menadžer što daju N.T. Francuzima na upravljanje? Ovo je već pitanje ko je veći uvlakački vođi sekte. Država treba da se petlja samo ako nešto ne funkcioniše kako treba, a u slučaju Niškog aerodroma sad kad je počeo da radi, sad su se našli da ga preuzimaju.

  7. ugovor o koncesiji beogradskog aerodroma je sklopljen jer predsednik sns-a, po sopstvenim rečima , i ovi oko njega nisu bili u stanju da njime dobro upravljaju . šta ako je taj ugovor pored beogradskog, verovatno i niškog, predvideo kontrolu i gušenje i ovih aerodrUma ?

  8. Očito je da je u poslednje vreme „aerodromanija“ uzela maha kao, još jedan način, za odvlačenje pažnje ošamućenim, iznemoglim i osiromašenim – da ne kažem, godinama unazad, anesteziranim – građanima od gorućih problema i borbe za opstanak. Sve ove manipulacije i muljanje postaju sve nesnošljivije i nehumanije. Ima li kraja ovom ludilu i kada ćemo se dozvati pameti? Pobegoše nam svi vozovi, aman ljudi!!

  9. Aerodrom Konstantin treba da bude pod upravom drzave, jer ce jedino tako biti velike mogucnosti da se razvija jos vise.

  10. Само велики „душебрижници“ могу бити против овог решења, или је боље да аеродрум оде у још већу дубиозу па да га продају за евро

    1. Bože, pa „svi vi“ ste stvarno pravljeni po „njegovom“ kalupu.
      Ko ste vi? Iz kakvih porodica dolazite? Šta su vam radili u detinjstvu? Čime da objasnim vašu neukost, nepismenost, primitivizam…?
      Vi jednostavno ne „dobacujete“ dalje od nivoa „u se, na se i poda se“.
      AerodrUm je samo još jedno merilo moje i vaše različitosti koju ponosno ističem.

      1. vaš gnev i nekontrolisani bes govore samo o vama. nedostojno je intelektualca iz dobre porodice dobrog obrazovanja da koristi argumentum ad hominem. mržnja iz nemoći je loš saveznik, radije promenite taktiku i probajte da ubedite protivnike da ste u pravu, ako ne uspete prvi drugi put, idite drugim putem, pa onda opet.

        1. Na žalost, bes je opravdan jer je odraz nemoći pred razarajućom gluposti, kojom nas obasipa vodja sa bulumentom. Kome objasniti?? Ovima što veruju da AV misli najbolje svom narodu?? Mislite da on stvarno radi u interesu Srbije? A ne svoje partije, porodice, kumova, a pogotovu brata? Objasniti činjenicama ljudima koji veruju da je na tender o jelci apliciralo još 3 firme osim Keep light, sa sve citiranim imenima firmi i odgovornih osoba na tv-u od strane AV-a!!! Još je čitao bez blama! I onda, pre 7 dana dodje ZVANIČAN uzveštaj iz grada da je SAMO JEDNA (SAMO JEDNA) firma aplicirala i dobila posao!!! A ovaj čita i laže bez blama!! I narod mu veruje!! Njemu veruju samo zaostali i oni sa dubokim interesom!

  11. Pitanje se postavlja: Da li su uopste bili i potrebni ovi „aerodromcici“.
    Onaj u Nisu mozda i da, a ovi drugi ( Kraljevo, Uzice) potpuno nepotrebni.
    Mozda ce nekom pasti na pamet da se gradi i jos neki, npr, u Bajcetini.

  12. Prvo moram da skrenem pažnju gradonačelniku Užica, da aerodrom »Nikola Tesla« nije najbrže rastući aerodrom u ovom delu Evrope u poslednjih nekoliko godina, kako je izjavio. Naime, ako je verovati zvaničnim podacima aerodrom »Nikola Tesla« je 2011. imao 3.124.633 putnika, da bi u 2017. imao 5.343.420 putnika, pa bi ukupno povećanje broja putnika za šest (6) godina bilo 71%, odnosno prosečno 9,4% godišnje. Istovremeno je aerodrom Sofia 2011. imao 3.474.993 putnika, da bi u 2017. imao 6.490.096 putnika, pa je ukupno povećanje broja putnika za šest (6) godina bilo 86,8%, odnosno prosečno 11% godišnje. Pored toga, aerodrom »Nikola Tesla« u prva tri meseća 2018., a u odnosu na isti period 2017. ima povećanje od 4,3%, dok aerodrom Sofia u tom periodu ima povećanje od 6,1%. Imajući u vidu da je aerodrom »Konstantin Veliki« od aerodroma Sofia udaljen samo 140 km. vazdušne linije, sada se tek vidi koliko je veliki uspeh aerodroma »Konstantin Veliki« da je 2017. imao 331.582 putnika, odnosno za 165,4% više nego 2016. Pored toga ne treba zaboraviti da su aerodromu »Konstantin Veliki« veliki konkurenti i aerodrom Priština koji je od njega udaljen samo 110 km. vazdušne linije i koji je 2017. imao 1.887.402 putnika, kao i aerodrom Skopje udaljen 150 km. vazdušne linije i koji je 2017. imao 1.868.272 putnika. I kada smo već kod aerodroma Skopje, pošto sam im svojevremeno napisao GHM (Ground Handling Manual) mogu gradonačelnicima Užica, Čačka i Kraljeva, kao i onima od kojih traže pomoć za aerodrome Ponikve i Morava, da održim kratak kurs, naravno »free of charge«, o organizaciji rada i upravljanja aerodromima.

  13. Nije poenta u tome da se uzme neki aerodrom i da ga država uredi. Poenta ovog oko aerodroma Niš je da se omogući njegovo pozitivno poslovanjei zbog toga što on ima veliki potencijal samim tim je i privlačniji za potencijalnog investitora koga bi država dovela.Svako protivljenje ovome je nerazumna politička ujdurma kojom se želi zaustaviti razvoj grada i zajedno sa njim i samog aerodroma koji očito ne može sam da se izdržava.

    1. Nisi u pravu. Idi na sajt http://www.tabgo six.rs i naći ćeš kompletnu analizu gdina. Purgera. Poenta uzimanja aerodroma u Nišu je da se ograniči broj putnika, a Vansi neće da uplati dogovoreno dok država ne stavi šapu na aerodrom. U tom slučaju i onaj koji je ugovarao posao oko koncesije ostaje bez provizije, koja se kreće od 0,5 – 5℅. S obzirom da je vrednost koncesionog ugovora 1,5 milijardi € izračunaj sam.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.