I prirodna i kulturna baština, kao i turističke atrakcije majdanpečke opštine biće predstavljena u ovogodišnjoj kampanji ““Moje leto u istočnoj Srbiji” koju zarad boljeg pozicioniranja i turističke posećenosti sprovodi Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije.
Prosečna ocena 9,4 na Bukingu svedoči da turističke poslenike istočne Srbije odlikuju kvalitetna usluga i prijateljski odnos prema gostima.
Ovaj deo Srbije obiluje prirodnom i kulturnom baštinom i turističkim atrakcijama, pa oni koji se bave turizmom veruju da će, bez obzira na otvorene granice i popuštanje protivepidemijskih mera, ovoga leta u istočnu Srbiju doći dosta gostiju.
U cilju boljeg pozicioniranja i povećanja turističke posećenosti Regionalna agencija za razvoj istične Srbije i ove godine sprovodi kampanju “Moje leto u istočnoj Srbiji”.
Rezultatima prošlogodišnje su zadovoljni.
– Kampanja je prošle godine startovala polovinom maja i do kraja kampanje objave je videlo ukupno 3,3 miliona ljudi – kažu u RARIS-u uz očekivanje da će i ove godine objavama na društvenim mrežama dopreti do nekoliko miliona ljudi.
Zato i ovog leta rade kampanju kojom će predstaviti lepote Đerdapa, Lepenskog Vira, Sokobanje, Stare planine, Rtnja, Rajačkih i Rogljevačkih pivnica, Borskog jezera, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.
Sprovode je u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama Borskog i Zaječarskog okruga i turističkom privredom i tokom nje biće podeljeno 111 poklona.
Biće to poklon vikendi, vožnje brodom, ulaznice za muzeje, pećine, zoo vrt i druge atrakcije istočne Srbije.
Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.