Mali: U drugoj polovini januara sporazum o izgradnji beogradskog metroa

Ostavite komentar


  1. Nema tendera na kome mogu posteno da ucestvuju svi zainreresovani° Pocinje se sa krajnje stanice bogu iza nogu umestu u centru pa pustati sektore jedan za drugim. Pa valjda je potrebiji Terazijama nego Makisu!

  2. O kakvom vi to metrou pričate kada do danas niste bili u stanju da za saobraćaj osposobite odavno i u prošlom veku izgrađene tunele »Karaburma« i produžite linije »BG voza« do Karaburme, Rospi Ćuprije i dalje. Naime, od leve i desne cevi tunela »Vračar« izgrađene su dve cevi tunela »Karaburma«, svaka dužine po 600m i to leva cev tunela u periodu 1975-1977, a desna cev tunela 20 godina kasnije. A da bi se tuneli »Karaburma« osposobili za saobraćaj potrebno je, kako su to 24.12.2019. medijima izjavili nadležni iz JKP »Beogradski metro u voz«; »Samo postaviti šine i kontaktnu mrežu« i »BG voz« »stiže« do Karaburme, a ako se postavi još i 500m šina eto ga i do Rospi Ćuprije. Potpuno ste zanemarili funkciju »BG voza« i sve »podredili« izgradnji metroa, iako i »BG voz« i metro imaju istu funkciju; prevoz putnika, jer »nije važno kakve boje je voz, važno je da prevozi putnike«. I pošto je politika već »dogovorila« da će, citiram; »francuska strana biti zadužena za elektromehaniku, a kineska će se baviti građevinskim radovima na izgradnji metroa« nije ni čudo, da će kilometar metroa u Beogradu koštati oko 110 miliona evra, dok je cena kilometra metroa »Orange Line«, Lahore, Pakistan koga su izgradile kineske kompanije i koji je 25.10.2020. počeo da saobraća koštala 56,42 miliona evra, odnosno dva (2) puta manje nego kilometar metroa u Beogradu čiju izgradnju je »dogovorila« politika.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi 6

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi

Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne firme angažovane na kojoj liniji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.