MAT: EPS kriv za slabiji rast, ali nije najveći krivac

Ostavite komentar


  1. Dok na celu EPS stoje gasngteri ( ministar je skinuo slike sa interneta njega i Arkana starih drugara ) ta ce institucija pljackati narod

  2. Kad god počne da se priča o deficitu u spoljno trgovinskoj razmeni odmah ide omiljena mantra večitih srpskih ekonomista da se uvozi oprema, ono, ovo što ukazuje da će u budućem periodu rasti izvoz, proizvodnja i slično. Niko nikada nije posle izvesnog vremena proverio da li su izvoz i industrijska proizvodnja zapravo porasli na bazi prethodno povećanog uvoza. Opskurne konstatacije jednih te istih ekonomista u Srbiji, katastrofa.

  3. Zasto niko ne spominje totalnu rasprodaju struje koja se trenutno odigrava? Elektricna energija u vrednosti od preko milion evra dnevno se rasprodaje i izvozi, a rezerve uglja i vode nam nisu sjajne. Cisto politicko finansiranje, da jos malo izdrze na vlasti i pokradu sta je jos ostalo.

  4. Drugim recima mi smo u cabru, jedini izlaz iz ovakve pogubne ekonomske politike je smena ove NESPOSOBNE vlade. Oni reforme zasnivaju na otimanju penzija, smanjenju plata, povecanju poreza, taksi, akciza. Kada ce jednom shvatiti ovaj narod da je ovo STETOCINSKA VLADA , mi se nemamamo vise skim ni porediti u ekonomiji, toliko smo bedni.

  5. Poštovani
    Nedavno sam u Vašem listu DANAS pročitao, meni neverovatan podatak, da je EPS ostvario najveći uvoz struje iz Kosova. Da li je u pitanju greška ili je podatak tačan. Sama vest o uvozu struje dovoljno govori tako da ne bih komentarisao bahatost i još po nešto rukovodstva EPS-a.
    Samo se nadam da ćemo ipak preživeti ovu suludu stvarnost mada ne znam kako će živeti naša deca i unuci s obzirom da se svaki promašaj i neznanje vlasti nadoknadjuje novim kreditima kod MMF
    S POŠTOVANJEM listu DANAS

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 8

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.