Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjana Matić razgovarala je u Hangdžou sa predstavnicima kompanije Alibaba o daljoj saradnji u oblasti onlajn turizma i elektronske trgovine i plaćanja.
Na sastanku u sedištu kompanije sa potpredsednicom „Alibabe“ Helen Hu i kompanijskim timom za Evropu dogovoreno je da se do kraja godine finaliziraju svi planovi čiji je krajnji cilj plasiranje platforme za elektronsko plaćanje Alipej (Alipay) na srpsko tržište, a da se na tržištu Kine promoviše turistička ponuda Srbije, saopšteno je iz Ministarstva.
Kako se očekuje Alibabina platforma Fligy doprinela bi u značajnoj meri promociji Srbije kao destinacije, ali i olakšala brojnim turistima iz Kine dolazak u Srbiju.
Ta platforma kineskog giganta u oblasti digitalne ekonomije posebno je važna zbog činjenice da je broj kineskih turista u odnosu na 2016. godinu gotovo udvostručio, dok je samo u prvoj polovini ove godine porast bio, u odnosu isti period prošle godine, 97.4 odsto.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.