Metro opet „izvisio“ na listi prioriteta, Ekspo dogurao deficit do maksimuma koji srpska ekonomija može da podnese

Ostavite komentar


  1. Bez nke kritike, ali moram da primetim: Beorad je trebao da dobije metro u isto vreme kada i Pariz. Negde oko 1898 godine. Medjutim odbornici grada se nisu slozili i tako smo ostali bez metroa! Hvala.

  2. Sporedni EKSPO je već sada najveći ekonomski promašaj sada šnje vlasti.
    Potpuno je nejasno kome je uopšte palo na pamet da se mi upuštamo u tu vrstu posla, imajući u vidu da nema pas za šta da nas ujede, kao i da imamo milion prečih problema za rešavanje.

  3. Normalno,potrebe gradjana se stavljaju u stranu,a bogaćenje pojedinaca na prvo mesto(gradnja u Surčinu)

  4. Mediji i politicari sa jedne strane, narod sa druge strane… pa udri letnji dan do podne…
    Prvo smo svi utvrdili da je metro pljacka, a sad kad su presli na vecu pljacku, sad se kuka za ovom manjom…
    Pa dokle cete da nas zajebavate?

  5. Ali je zato zgrada Metroa u punom sjaju (gledam u nju, V. Stepe) i zaposleno je nekih 160 ljudi, imaju i parking mesta. Mada ne vidim da nesto dolaze na posao (osim portira i cistacica), realno, nemaju posla…

  6. U sklopu tragedije u N Sadu pometnije da ne grade metro. Urusice Bgd. A i vise ce da strpaju na svoje racune.

  7. Taj Expo je najveća krađa koju će izvesti , krađa veka. Prethodna dva Expoa su koštale Kazahstan i Koreju do dve milijarde, ovaj naš košta 15.Ako to nije razlog za sveopštu pobunu , onda i ne treba da postojimo.

  8. Od tog posla nema nista. Grade se neke brze ceste gde nema zive duse,pravi se neka izlozba,koja je specijalizovana,na koju ce se potrositi 2,7 milijardi evra,koja ce se brze bolje zaboraviti cim ode cirkus,objekti ce ostati da zvrje prazni,a ono sto je bitno a to je metro,ostace za neka sretnija vremena. Grci su u Solunu dobili metro koji kosta 3 mlr evra, 9 kolometara, 13 stanica,sa vozovima koji su bez vozaca,kojima upravlja AI. A ovde umesto da se sagradi ta jedna linija koja ide istok-zapad, od Bulevara tj M.M.Luga do Novog Beograda i gde je najvece zakrcenje saobracaja,koji metro ce se koristiti decenijama, kao svugde u svetu i gde cak i 3 mlrd evra nije puno za tako nesto, mi bacamo pare za muzicki festival i gradimo prvu trasu metroa tamo gde je manja guzva!??!!!.

  9. u mirijevu digli cenu kvadrata jer ce tamo proci linija metroa za 50 godina, kad ce vecina zgrada biti napusteno i zapusteno

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

27. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.