METRO inicijativa za smanjenje upotrebe plastike 1Foto: Promo

Povodom Svetskog dana okeana, koji se obeležava 8. juna, METRO Cash & Carry je pokrenuo globalnu inicijativu za smanjenje upotrebe plastike. Višegodišnji međunarodni projekat, započet širom sveta, ima za cilj da na različite načine podstakne više od 16 miliona METRO kupaca da smanje upotrebu plastike i stvaranje plastičnog otpada.

Mi smo kao vodeći veletrgovac svesni svoje odgovornosti i uloge i zbog toga smo sa partnerima i dobavljačima pokrenuli ovu inicijativu, koja je pre svega usmerena na naše profesionalne kupce, kako bi im omogućili da svoje poslova nje učine održivim i efikasnim. Istovremeno inicijativa je i apel svim potrošačima da se pri odabiru namirnica i proizvoda opredeljuju za opcije koje stvaraju manje otpada, posebno plastičnog koji završava u prirodi, rekama i okeanima“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

METRO smanjuje količinu plastike u ambalaži koja se koristi za sopstvene robne marke i u svoju ponudu uvodi biorazgradive proizvode, sa manjim uticajem na okruženje. Dodatno, sprovode se i brojne inicijative za zaštitu životne sredine, usklađene sa Ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija.

Tokom obeležavanja Svetskog dana okeana METRO svojom globalnom inicijativom stavlja fokus na Cilj održivog razvoja broj 14, koji se odnosi na očuvanje svetskih okeana. Zagađenje okeana najvećim delom stiže sa kopna i u proseku na svakom kvadratnom kilometru okeana nalazi se 13.000 komada plastičnog otpada.

Globalni partner inicijative je kanadska organizacija Banka plastike, koja širom sveta sprovodi kolektivne aktivnosti prikupljanja i recikliranja plastičnog otpada.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari