„Metro ne sme biti kompromis narodnog i privatnog interesa“

Ozbiljne zamerke Građevinskog fakulteta na trasu buduće podzemne železnice

Ostavite komentar


  1. „…Brankov most između 5.000 i 6.000 vozila samo u satima kad je saobraćaj najgušći… Gazela 152.000 vozila, plus 1.150 autobusa dnevno… sa ovih puteva saobraćaj mora prebacivati na metro.“

    Na ta dva mosta se prave gužve jer između njih nedostaje barem još 2. Sa novobeogradske strane imate 6 bulevara koja se slivaju na dva mosta, kau u levak, i onda je po Građevinskom fakultetu rešenje metro a ne još 2-3 mosta?

    Metro od centra NBGD do centra BGD? Pa to pređeš peške za bukvalno 15-20 minuta… znam jer sam 100 puta išao „trasom“.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.