Hrana je brend Srbije, baš kao što su i ljudi, poput Novaka Đokovića ili Tesle, srpski brend. Hrana je naše zlato i sve dok je ovakvih sajmova to će biti znak da Srbija živi i razvija se – izjavila je potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović otvarajući drugi po redu sajam Belgrade Food Show, koji se 10. i 11. oktobra održava u Belexpo centru.
Ova sajamska manifestacija, koju je organizovala Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) – Projekat za konkurentnu privredu u partnerstvu sa Asocijacijom za promociju srpske hrane, okupila je više od 100 izlagača iz industrije voća, povrća, mesa i mlečnih proizvoda.
Šenli Pinčoti, v.d. direktora misije USAID u Srbiji, istakla je da se među brojnim izlagačima nalazi više od 20 inovativnih kompanija sa jedinstvenim proizvodima koji su deo projekta Premium Food Design Hub i DM inkubatora. USAID je podržao obe inicijative pružajući im tehničku i stručnu pomoć kako bi mogli da unaprede svoje proizvode.
Cilj USAID Projekta za konkurentnu privredu, koji se realizuje u partnerstvu sa Asocijacijom za promociju srpske hrane, jeste formiranju održive platforme za predstavljanje inovativnih, visokokvalitetnih srpskih prehrambenih proizvoda i podizanje međunarodnog položsjs zemlje u sektoru premijum hrane koja omogućava izlagačima da sklope kupoprodajne ugovore i uspostave nova poslovna partnerstva.
Ilustracije radi, prvi Belgrade Food Show 2018. bio je šansa za oko 80 izlagača da ostvare partnerstva i sklope nove kupoprodajne ugovore sa više od 30 kupaca, predstavnika maloprodajnih lanaca i distributera iz 11 zemalja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.