Mihajlović: Izgradnja beogradskog metroa važna za celu zemlju

Ostavite komentar


  1. Molio bih ministarku da mi objasni koli znacaj ima BG metro na Mrčajevce ili Babušnicu….

  2. Naprotiv, nije vaznija od zdravstva, penzionera, dece, roditelja, porodica koje iseljavate, i svega ostalog preceg sto skripi.
    arapi iz beograda na vodi tim metroom se nikada nece voziti, a u makis se ne ide bez potrebe, tako da cemu ulaganje kada ima precih stvari.
    Poplave i recna korita nisu u stanju da rese, ali da kopaju ispod beograda ce umeti, sve se plasim.

  3. Нема објашњења који је интерес целе Србије да Београд има метро?Са оваквим стандардом многи неће ни доживети почетак градње а камоли и да се возе.Уместо прича о метроу радите на подизању стандарда,путевима и ван Београда,школама итд.Нисмо ми са југа толико неписмени да незнамо шта је прави интерес.

  4. Gradnjani Kolubarske regije su davno dobili status DRUGOG REDA, ali im to stanje ne smeta, naprotiv toliko ćute da je milina živeti u ovoj Nedodjiju. Možda će se neko setiti da se promeni kvote povraćanja poreza i uvesti ravnomerni regionalni razvoj. Grad ima nadležnosti nekadašnjih mesnih zajednica pa iz tog razloga gradonačelnici i poslanici ćute i uživaju u utakmici veličanja Vodje. Njihove predizborne parole su se svodile na dovodjenje gasovoda i izradu auto puta do Lajkovačke petlje. Gradjani i dalje muku muče sa Ibarskoj magistralom, a osam meseci se guše u vlastito proizvedenom smradu i gareži. Možda će ovakav odnos prema interesima poreskih obveznika iste pokrenuti da debelo razmisle koga će glasati na sledećim izborima.

  5. Svim saobraćajnim »stručnjacima« članovima Radne grupe za realizaciju projekta izgradnje beogradskog metroa treba vrlo prosto reći; Kako to, da pričate o izgradnji metroa u Beogradu, a od 2001. niste uspeli, pre bih rekao niste znali, da u funkciju »BG voza« stavite odavno još u prošlom veku izgrađene tunele »Karaburma« i »Kneževac« i na taj način proširite mrežu linija »BG voza«. Naime, tunele »Karaburma« i »Kneževac« treba samo očistiti od »stanara« životinjskog i biljnog porekla, položiti šine i montirati signalne uređaje za šta je potrebno manje od godinu dana i »BG voz« stiže do Karaburme, a može i dalje; Višnjička banja, Višnica i Rospi Ćuprija, Mirijevo, itd., na jednoj strani i Makiša i dalje na drugoj strani.

  6. Uticaće utoliko što će se iz republičkog budžeta novac prebacivati u Beogradski budžet kao i za ,, Beograd na vodi “. Znači da će ostatak Srbije nastaviti da zaostaje za Beogradom , dok će profit deliti samo vrhuška vladajuće stranke . Mada ovako zamišljena prva trasa metroa , baš nikada neće ostvarivati profit . Zbog toga nijedna svetska kompanija nije prihvatila da bude koncesionar na ovako predviđenoj trasi . Veliki je problem izgradnja te trase ispod zemlje kroz snažne podzemne vodotokove u Savskom amfitetru . Ako pak metro bude na stubovima prolazio kroz ,, Beograd na vodi “, stvaraće nepodnošljivu buku u kanjonu između oblakodera . Veliki promašaj u najavi .

    1. Zar Vi mislite da Beograd dobija neku prednost odnosu na ostatak Srbije zbog Beograda na vodi? Pa Beograd raseljavaju, prekopavaju i sistematski uništavaju poslednjih 5 godina. Kradu se pare iz budžeta, a to na čemu Vi zavidite je samo mašinerija za izvlačenje što više novca.

  7. „Važan za celu zemlju“ rece ona! Valjda za celu planetu pa i šire,samo što ce gradjani Srbije to da plate! Samo što žitelji,na pr. Crne Trave,nisu ni
    svesni koliko je to važno za njih,kao što nisu ni ostalih 5-6 miliona žitelja Srbije,ali tu su razni pametnjakovici i lažovi da lupaju gluposti!

  8. Ovde ima puno zdravorazumskih komentara sa kojima se u potpunosti slažem, tako da bi imao samo da dodam, tj. molim boga ako ga ima, da na realizaciji budućeg metroa ne rade ovi,ni pod razno.

    Poštovanje Redakciji Danasa

  9. Taj 100 godina nenapravljeni metro meni kao pojedincu u opšte važan nije i ovako necu se sa njim voziti. Kao i sve vlade do sad ugnjetavanju celu Srbiju radi Beograda valjda bi to trebao graditi Beograd a ne Cela Srbija , kad je u pitanju Beograd onda Cela Srbija mora stati iza tog a kad su u pitanju drugi onda to lokalne samouprave sprovode tu vlade nema, Mislim da bi trebali da Beograd ocepimo od Srbije jel ugnjetavanju celu Srbiju . Nemislim na ljude obične već na krug 2ke

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.