Mihajlović: Izgradnjom autoputeva Srbija postaje nezaobilazna ruta između istoka i zapada

Ostavite komentar


  1. Lepo jeste što će Srbija dobiti jedan normalno „d r u m,“.
    No nije normalna glad i siromaštvo u Srbiji o kojoj of vas SNS nema ni glasa.
    Dakle već je odzvonilo neukusu , bahatosti vašoj politici samo za one site, obučene , obuvene.
    Mihajlovićki predlažem da Vlada odresi Budžet i za one da druge strane, za onu Srbiju bez“Budućnosti „…….

  2. Krene Turcin iz Hamburga za Ankaru i nigde ne stane do nase granice sa Madjarskom. Tu ceka, pa ceka na naplatnoj rampi kod Subotice, pa ceka na naplatnoj rampi kod Novog Sada, pa kroz zakrcen Beograd ili obilaznicu, pa na granici sa Bugarskom. Onda sledeci put ide Segedin-Temisvar-Sofija, gde vec ima dosta km autoputeva. Sutra kad ne bude tranzita, svi ce da se prave ludi. Koliko kosta jos dve ili tri kucice za naplatu?!

    1. jer tek kada stanu kod naplatnog kućerka sete se da traže pare, pa onda zadržavanje onih koji plaćaju karticom, pa onih kojima treba vreme dok se pokrenu nakon plaćanja, ali jagodica na šlag su naplaćivači koji sporo rade. Izgleda da su oni većina u firmi, pa je nemoguće pokriti uska grla ljudima koji znaju svoj posao. U poslednje vreme se prave kolone i kod izdavanja kartica, ne samo za naplatu. To je uspeh SNSa, ministarke Zorane i njenih probranih kadrova.

  3. Zašto blagovremeno nije započet i početni deo prve donice od Novog Beograda do Surčina pa da zajedno budu pušteni u decembru . zašto je za izgradnju te obične ulice sa 6 traka kroz pustu livadu potrebno 18 meseci . I zašto tih 8 km ulice košta 70 miliona evra .

  4. Да није било Карађорђа не би било ни Милоша.

    1. Zoranah je kadar Miće Megatrenda, uvazena Dr. prof. i kvalitet koji se stalno u medijima i vidi i čuje

  5. Hoce pogotovo sa vasim stalnim dizanjem cena i cekanjima na granici i naplatnim rampama, sigurno. Nego jel ti bese radis na onom fakultetu sto je Nebojsa zavrsio pa si takav strucnjak za puteve u propast?

  6. Жено, нисте у стању ни ово саобраћаја да пропустите у разумном времену, како ћете још више ?

  7. Da bi se privukle strane investicije u kapitalne projekte daleko je veći prioritet izgradnja brzih pruga, jer se železnicom može transportovati ogroman teret uz minimalnu cenu po težini. Železnički transport je najisplativija varijanta transporta..

  8. Otkad je to knjaz Miloš nosio titulu VELIKI?! Neka mi to objasni Zorana Mihajlović. Biće da mu je tu titulu dodelio Veliki Vodja u 21. veku. Ili je i to deo populističke i nacionalističke politike yaludjivanja narodnih masa u okviru predizborne kampanje AV-a?

Ostavite komentar


Ekonomija

Paketi sa sajta "Sinsay" kasne i po dva meseca, kompanija za "Danas" objasnila gde je došlo do problema 10

Paketi sa sajta „Sinsay“ kasne i po dva meseca, kompanija za „Danas“ objasnila gde je došlo do problema

Korisnici društvenih mreža masovno prijavljuju problem sa kasnom isporukom paketa naručenih putem interneta na sajtu brenda "Sinsej" (Sinsay), a udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštilo je danas da su pojedini potrošači čak i platili porudžbine, a paketi im nisu stigli ni dva meseca kasnije. Danas je kontaktirao kompaniju "LPP Serbia" u okviru koje posluje i "Sinsej", te dobili objašnjenje šta je razlog kašnjena isporuka.

Naslovna strana

Naslovna strana za 15. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.