Mihajlović na otvaranju Sentandrejskog bulevara: Bez infrastrukture nema razvoja

Ostavite komentar


  1. 40 hiljada aktivnih gradi9lišta? Ako je na svakom zaposleno 10 ljudi, to je 400.000 zaposlenih na gradilištima ili 70% svih zaposlenih u Srbiji radi na Zoraninim gradilištima.

  2. A sta je bilo sa najavljenim autoputemNovi Sad Zrenjanini jel laz kao i obicno?

  3. Госпођа Министарка замишља да је модел привреде Римског Царства нај ефикаснији привредно развојни модел.Римљани су градили путеве који су сви водили у Рим и то је систем Е.У.који је признајем бољи него да се граде пирамиде,али суштина јесте да су Римљани градили путеве у провинцијама али у робовласничком друштву што је истоветно са садашњим положајем грађана у Србији.
    Грчка себзадужила 300.000.000.000.еура ради саобраћајне инфраструктуре и то је одлично урадила али привредног развоја нема,зашто ? Зато што се саобраћајни инфраструктурни пројекти никад не исплаћују финансијски у односу на уложен новац а за 100 година постају углавном амортизовани.Значи привреда се развија али не Српска већ привреда држава које су откупиле цементаре,шљункаре,каменоломе по Србији а то је Немачка,Аустриска и Француска привреда а Српским грађанима остаје да кроз повећање акциза,пореза,такси комуналија,итд,враћају кредите Јавног дуга из разлога што Српска привреда и индустрија не постоје,осим ЕПС и Телекома који су презадужени.Пољопривреда и ЕПС једини битно учествују у реалном расту БДП Србије а најмање инвестиција је управо у ЕПС и пољопривреду.
    Зашто ?

    1. Pa ovi putevi baš i ne vode za „Rim“,koliko se može primetiti,nego,da li ti znaš ko je prodao cementaru u Beočinu Francuzima(La Farž)? Ili kamenolom u Ledincima,Austrijancima? Tadašnja(DOS) vlast,što mu isto dođe kao i danas SzS! Zato im se i ne sme dozvoliti da se dokopaju državnih jasli,inače će sve lopovi pokrasti,a stranci nastaviti da izrabljuju našu,već napaćenu,Srbiju.

      1. Па изгласајте Закон о пореклу имовине и спречите пљачку,имате и мотив и прилику .

      2. Očigledno da i ne pokušavaš da kritički razmišljaš koliko kapitalnih privrednih objekata je Vučić prodao baš budzašto . I koliko je milijardi evra protraćio na jačanje stranačke umesto državne infrastrukture.

  4. ‚Polovinu su se ugradili, jer to ne vredi više od milionipo-dva eura. To je infrastruktura na delu. Pola pijem, pola Šarcu dajem.

  5. Koliko je gradjane koštao bulevar ko je tu omastili brk?

  6. Najavila „izgradnju fruskogorskog koridora“?? Pa zasto vam treba jos jedan? Secam se, da je doticna pre jedno 6 ili 7 godina rekla, da se taj koridor otvara u leto 2015e!

Ostavite komentar


Ekonomija

Koliko je bezbedna Železnička stanica u Novom Sadu? 10

Koliko je bezbedna Železnička stanica u Novom Sadu?

Nakon pada nadstrešnice Železničke stanice prilikom koje je živote izgubilo 14 ljudi u Novom Sadu, postavlja se pitanje da li je čitava zgrada bezbedna, jer je srušeni deo, čeličnom kontrukcijom bio povezan sa krovom. Stručnjaci kažu da prvo treba sve detaljno proveriti, jer je moguće da krovna konstrucija delimično „šeta“.

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.