Mihajlović: Nema novca za kanal Morava – Vardar – Egejsko more

Ostavite komentar


  1. Ha, ha, nema novca ove godine, što ne znači da ga neće biti sledeće. Uz ovakav epohalni polet privrede, ovaj futuristički kanal koji će se videti sa Meseca, sasvim je izvestan. Kad bi se zezali…

  2. svakako da srbija makedonija i grčka nemaju niti ce u dogledno vreme imati pare za realizaciju jednog takvog projekta. medjutim zasigurno znam jer sam to video svojim očima da je u skoplju nakon zemljotresa postojala kancelarija oun koja se bavila regulacojom reke vardara. projekat je završen a regulaciju je navodno kako se govorilo uradjeno po ugledu na regulaciju je misuri u kanzas sitiju. ono što je možda interesantnije je činjenica da se za kancelarija kako je pisalo na njenoj tabli bavila i projektom regulacije sliva morave i vardara . šta je ta kancelarija uradila i dokle je stigla sa projektom ne znam ali zasigurno znam da je narod uveliko pričao o izgradnji kanala dunav morava vardar egej. znači da je projekat star a da li će se realizovati videćemo .

  3. Ha, ha, ha! Cirkus Kolorado je opet u vašem gradu, klovnovi, pajaci, pelivani i tetka na trapezu, doživećete i čuti neverovatne stvari!

  4. Бранислав Ивковић, док је наступао као инжењер, тврдио је да је канал неисплатив из више разлога:
    – хидролошка ситуација
    – велики број преводница…
    што би га већим делом године чинило непроходним, а када би радио не би много скратио време путовања, управо због преводница.
    Први и једини пут ми се допало како човек збори.
    Али од када су он и супруга му СНС – у ућутао се.
    Јавите се господине Ивковићу поводом ове теме.

  5. Probao sam čamcem da se pustim od Ćuprije do Smedereva, špironi/zaostali stubovi od gradnje mosta/prohodnost nula sa čamcem gaza 10 cm,automobilske školjke,šporeti,frižideri,kopa šljunak ko hoće i kako hoće.Bageri imaju posla 10 godina da formiraju rečni tok dubine 1 metar.

  6. Kanal je isplativ i još su ga Otomani sanjali zajedno sa železničkom prugom koja ide gotovo istom trasom. U vreme oživljavanja tog plana dok je još Srbija imala svoj deo luke u Solunu pravili su se takvi projekti čak i sa Albanijom (produbljivanje reke Bojane u Albaniji da bi se isušilo Skadarsko Jezero a za rad brane u Kuksu na ušću Belog i Crnog Drima i da se potopi cela prizrenska dolina (Radonjičko Jezero) do Zrza (Švanjski Most) Dačićevog rodnog mesta. Takođe su Trampili Severno od reke Ibar, tj. Ibarski Kolašin, Zubin Potok, Zvečan, Leposavić i Lešak za Bujanovac i Preševo za rad jezera Gazivode iz koga se snadbevaju vodom kosovske elektrane i kosovska dolina. Što se tiće samog kanala izgradili smo najveću tunelo kopačicu na svetu koja trune još iz doba metroa od Franše de Prea do Pančevačkog Mosta i stanice kod Vukovog spomenika. Zanimljivo je da se takav železničko – plovni tunel sa dve cevi u dužini od 15-tak km. će biti baš ispod dela KiM tj. R. Kosovo koji će eventualno biti vraćeni Kosovu tj. deonica puta i ž. pruge Grdelica – Preševo, naravno da će se to regulisati dogovorom kao tunel La Manš ili ispod Mont Blanca.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. i 25. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.