Mihajlović: Neophodne promene u načinu poslovanja Srbijagasa i Elektroprivrede Srbije

Ostavite komentar


  1. A koje je to moderno i uspesno preduzece drzava uspela da napravi? Telekom? JAT? Zeleznice? Samo se bavite kakvim radnim grupama, bacate prasinu u oci svima, a stvar je vrlo prosta. Izbacite lopine iz firmi, dovedite mlade nekompromitovane ljude.

  2. Naravno da mora da se promeni. To hoće ova ministarka koja ustvari, nema pojma kako bi se to uradilo da gigant posle reforme i dalje dobro funkcioniše. Ona bi da to uradi po primeru „reforme“ Železnice Srbije“. Rascepkaj, stvori nekoliko preduzeća od nekada jedne jedinke, zaposli što više esenesevskog kadra na rukovodećim mestima, trubi u medijima kako je to bio galaksijski uspeh reforme i -prava divota! Njen gazda AV će hvaliti uspeh ministarke, njeni mentori- Ameri, još ako ikako uispe da zaustavi protok gasa „Turskim tokom“ -će joj biti itekako zahvalni. A narod koji plaća sve naprednjačke ludorije? Ko, s oproštenjem j..e narod? Ako cela skalamerija Srbijagas posle dve, tri godine pukne a gubici se gomilaju- pa šta onada. Poslovni rizik za narod (jer narod plaća sve ludorije i neznanja, korupciju i lopovluk) mora da postoji -kao i u svim drugim branšama. A železnice su narodno vlasništvo pa neka plaća ludorije „gospođe ministarke“. Da se opkladimo da će tako biti i sa Srbijagasom? Čega god su se. kako ih narod u Srbi većinom zove, nazadnjaci, dohvatili- sve je otišlo u propast. Pa zašto da se tako nešto ne dogodi i Srbijagasu, i Elektroprivredi, i rudarstvu, i, i, i… Samo napredno na NAPREDAN način, ljubi vas Alek!

  3. „Vučić je ukrao deo srpske elektromreže i predao je Kosovu – poručuje Rada Trajković, predsednica Evropskog pokreta Srba sa Kosova, koja za Danas komentariše to što kosovski operater KOSTT preuzima snabdevanje električnom energijom severa Kosova.“
    Gde ste vi u svemu tome gospodja ministarka energetike ?
    Danas / Miloš D. Miljković 22. 12. 2020.

  4. Problem aktuelne ministarke je što nije uradila ništa zbog čega bi joj ljudi verovali. Podele delova preduzeća ne utiču na efikasnost preduzeća, nego otvaraju mogućnost za statusnu promenu i promenu vlasničke strukture. Pri tome Srbijagas kao vlasnik gasovoda neće njime raspolagati već se stvara obaveza da ga na zahtev trećeg korisnika daju u zakup, pri čemu cenu određuje „nezavisno regulatorno telo“ uglavnom na način koji nikako nebi odgovarao Srbijagasu, jer vrednost zakupa ne podrazumeva tržišne elemente. To jeste obaveza ali samo ako se izvrši transformacija preduzeća. Ako ne onda nije. Kada se dođe do završetka tog poglavlja onda to treba i uraditi, a ne sada slabiti ekonomsku moć preduzeća za buduće neodređeno vreme.
    Takva ista situacija je sa EPSom. Obradović je izvršio decentralizaciju preduzeć a Grčić jedva vratio EMSda bi EPS mogao uopšte da funkcioniše. Koliko god obrazovan ili ne za EPS je učinio bolju stvar nego što namerava aktuelna ministarka. Činjenica da i jedna i druga transformacija pogoduju isključivo zapadnim „partnerima“ dovodi u sumnju časne namere aktelne ministarke. Tekst koji pišem nije nepoznat rukovodstvu SNS niti predsednici vlade, ali joj zbog podrške američkih partnera ne mogu ništa. Trenutno ima moć koju će sprovest uprkos Grčićevim i Bajatovićevim zaslugama.
    Bilo bi lepo da aktuelna ministarka navede šta je Srbijagas do sada uradio, kaka finansijski završava godinu i koliko je preduzeća spasio od propasti koju im je namenila politika ministarkine bivše političke orijentacije

  5. Bolje da prodaju i EPS i Srbijagas. Stranci nas ne bi ostavili bez struje godinama, a ovi nasi rade ovako: neka ekipa utvrdi navodno ostecenje plombe i odlazi, posle nekog vremena dolazi druga ekipa, skida brojilo i isključuje objekat sa mreze, onda traze dug da se plati koji ide i do milion dinara, ko ima da plati on plati a onaj sto je platio ide dalje, a sledeci korak je legalizacija objekta koja isto košta, katastar, pa onda predaja zahteva u distrbuciji. Distribucija to zavrsi za jedno 4-5 meseci. Iskustvo mog komisije 2 godine. E pa hvala drzavi za odgovorno ponašanje prema svojim ljudima, zato prodaja

Ostavite komentar


Ekonomija

Rupa dubine od dva metra u podu prvog sprata: Inspekcija prekinula radove na beogradskom aerodromu 8

Rupa dubine od dva metra u podu prvog sprata: Inspekcija prekinula radove na beogradskom aerodromu

Republička građevinska inspekcija zatvorila je sredinom novembra gradilište unutar zgrade Aerodroma “Nikola Tesla”, jer je tokom radova na kafiću “Šljiva” napravljena rupa od dva metra u podu prvog sprata. Beogradski aerodrom je potvrdio za Nova.rs da radove zaustavio stručni nadzor koji su oni angažovali, ali precizirali kako je i zašto došlo do problema.

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.